Που θα αποτελεί μια από τις βασικές παρουσίες της στο Σαλόνι Αυτοκινήτου του Ντιτρόιτ, όπως γράφει ο Γιάννης Χαρπίδης στο newsauto.gr. Tαυτόχρονα οι πρώτες εικόνες του μοντέλου κυκλοφόρησαν στο διαδίκτυο σε χαμηλή ανάλυση.
Από τις πρώτες εικόνες φαίνεται πως το μοντέλο διατηρεί το τετραγωνισμένο του σχήμα που γνωρίσαμε από την πρώτη του γενιά. Οι μικρές αλλαγές εντοπίζονται-μεταξύ άλλων-σε προφυλακτήρας και φωτιστικά σώματα, όπως γράφει το newsauto.gr. Στο εσωτερικό τώρα, όπως σας είχαμε παρουσιάσει και πριν μερικές μέρες, η εικόνα είναι σύγχρονη και ο εξοπλισμός περιλαμβάνει και σύστημα ημι-αυτόνομης οδήγησης.
Ο βασικός άξονας στον οποίο στηρίχθηκε όλη η εξέλιξη της νέας G-Class αφορά την διατήρηση των εξαιρετικών εκτός δρόμου δυνατοτήτων που συνόδευαν πάντα το καθαρόαιμο 4×4 της Mercedes. Μεγάλο μέρος των δοκιμών εξέλιξης πραγματοποιήθηκε στο ύψους 1.445 μέτρων βουνό Schockl που βρίσκεται κοντά στο Graz όπου και θα κατασκευάζεται το αυτοκίνητο.
Προκειμένου να διατηρηθεί ο καθαρόαιμος χαρακτήρας, η νέα G-Class διατηρεί το τύπου σκάλας σασί ενώ διαθέτει τρία διαφορικά με δυνατότητα 100% εμπλοκής. Από εκεί και πέρα πλήρως επανασχεδιασμένοι είναι ο εμπρός και πίσω άξονας προκειμένου να εξασφαλίζουν μεγάλη διαδρομή ανάρτησης για αυξημένες εκτός δρόμου δυνατότητες προσφέροντας παράλληλα και πιο ποιοτικά χαρακτηριστικά κύλισης.
Η Mercedes αναφέρει πως η νέα G-Class έχει γωνία προσέγγισης 31°, ράμπας 26° και διαφυγής 30°, το ύψος από το έδαφος φθάνει τα 241 χιλιοστά ενώ μπορεί να βυθιστεί μέχρι βάθος 70 εκατοστών.
Μεταξύ άλλων για την βελτίωση των εκτός δρόμου ικανοτήτων η G-Class διαθέτει την λειτουργία G-Mode η οποία ενεργοποιείται όταν επιλεχθούν οι κοντές σχέσεις ή ο οδηγός κλειδώσει κάποιο από τα διαφορικά. Σε αυτή τη λειτουργία η κεντρική μονάδα ελέγχου προσαρμόζει ανάλογα την απόκριση του κινητήρα και του συστήματος διεύθυνσης καθώς και τις ρυθμίσεις της ανάρτησης.
Η Mercedes δεν έχει ανακοινώσει ακόμα τα λεπτομερή τεχνικά χαρακτηριστικά του αυτοκινήτου όμως έχει φανερώσει πως η G-Class θα χρησιμοποιεί μια νέα έκδοση του 9G-TRONIC αυτόματου κιβωτίου ειδικά προσαρμοσμένη για τις απαιτήσεις του αυτοκινήτου.
Σε κανονικές συνθήκες η μετάδοση κατανέμει την ροπή στον εμπρός και πίσω άξονα σε ποσοστό 40/60 ενώ οι κοντές σχέσεις μπορούν να επιλεχθούν σε ταχύτητες έως τα 40 km/h με την σχέση μετάδοσης να μειώνεται από το 1.00 στο 2.93
Τέλος ως βοήθημα για τις εκτός δρόμου διαδρομές η Mercedes θα προσφέρει σύστημα απεικόνισης 360° που μεταξύ άλλων θα αναφέρει και το βάθος στο οποίο κινείται το αυτοκίνητο.