Απ’ ότι φαίνεται εκ πρώτης όψεως το κλασικό σχήμα δεν αλλάζει, αλλά υπάρχουν νέα φωτιστικά σώματα, νέα γρίλια ελαφρά μικρότερη από το προηγούμενο μοντέλο καθώς και νέοι προφυλακτήρες. Το νέο λογότυπο της εταιρίας στην μάσκα ενσωματώνει και τους σένσορες του ραντάρ, που χρησιμεύουν για όλα τα συστήματα υποβοήθησης του οδηγού και ημιαυτόνομης οδήγησης.
Τα πιο σημαντικά νέα βέβαια, όπως έχει ήδη ανακοινώσει η Mercedes, βρίσκονται κάτω από το αμάξωμα με πιο χαρακτηριστικό από αυτά την υιοθέτηση ανεξάρτητης ανάρτησης εμπρός, κάτι που αναμένεται να βελτιώσει σημαντικά την οδική συμπεριφορά του αυτοκινήτου, τόσο στην άσφαλτο όσο και στο χώμα.Οι γωνίες προσέγγισης και διαφυγής είναι 31° και 30° αντίστοιχα, η γωνία ράμπας στις 26 μοίρες, ενώ το ύψος διάσχισης φθάνει τα 70 εκατοστά με την απόσταση από το έδαφος να αγγίζει τα 241 χιλιοστά μεταξύ των αξόνων.
Το εσωτερικό έχει επανασχεδιαστεί και έχει γίνει πιο μοντέρνο, με δύο οθόνες σαν έξτρα επιλογή και μεγαλύτερους χώρους για τους επιβάτες, ιδίως τους πίσω.
Η νέα Mercedes G-Class θα κάνει την παγκόσμια πρεμιέρα της στις 15 Ιανουαρίου στο Detroit, όπου και θα ανακοινωθούν οι οριστικές πληροφορίες για το κλασικό τετρακίνητο της γερμανικής εταιρίας.