Kαθώς οι παγκόσμιες πωλήσεις της αυξήθηκαν κατά 7,0% σε σύγκριση με το 2016, φτάνοντας στα 571.577 αυτοκίνητα,όπως γράφει το newsauto.gr.
Στην περιοχή της Ασίας και του Ειρηνικού, οι πωλήσεις αυξήθηκαν κατά 20,9%, ως αποτέλεσμα της σημαντικής αύξησης των πωλήσεων στην Κίνα που ορίστηκε στο 25,8%, σε σύγκριση με το 2016, σύμφωνα με το newsauto.gr.
Παράλληλα, οι πωλήσεις στην Ευρώπη, Μέση Ανατολή και Αφρική αυξήθηκαν κατά 3,3% το 2017 ενώ και στην άλλη πλευρά του Ατλαντικού κινήθηκαν αυξητικά κατά 0,7%.
Μέσα στο 2017, το νέο XC60, το οποίο αντικατέστησε το μοντέλο με τις μεγαλύτερες πωλήσεις της εταιρείας και το πρώτο σε πωλήσεις μεσαίο SUV στην Ευρώπη, έκανε πρεμιέρα στην Έκθεση της Γενεύης τον περασμένο Μάρτιο. Ο Σεπτέμβριος έκλεισε με την παγκόσμια πρεμιέρα του XC40, της πρώτης πρότασης της Volvo στην ταχέως αναπτυσσόμενη κατηγορία των μικρών SUV.
Στην Ελληνική αγορά, η Volvo Car Hellas, κατάφερε να αυξήσει το μερίδιο αγοράς στις κατηγορίες που δραστηριοποιείται στο 18,6%, ενώ το 2016 ήταν στο 16,4%. Κατέγραψε επίσης πωλήσεις που την αναδεικνύουν ως τη δεύτερη μάρκα μεταξύ των premium κατασκευαστών σε λιανικές πωλήσεις στις αντίστοιχες κατηγορίες, με 26,7% μερίδιο και συνολικό αριθμό πωλήσεων 1.308 αυτοκίνητα.
[VOLVO S60 T3 1.5 AUTO_5-640]
Οι επιδόσεις αυτές εξασφάλισαν την πρώτη θέση στις τέσσερις από τις πέντε κατηγορίες στις οποίες δραστηριοποιείται και πιο συγκεκριμένα στην κατηγορία των premium μεσαίων οικογενειακών (S60 / V60), σε εκείνη των μεγάλων πολυτελών (S90 / V90), στα μεγάλα SUV (XC90) αλλά και τα μεσαία SUV παρότι το XC60 λανσαρίστηκε μέσα στη χρονιά.