Mε την νέα GT410 Sport, η οποία αναμένεται να αντικαταστήσει την παλαιότερη Sport 410, έχοντας βασικό χαρακτηριστικό την βελτιωμένη αεροδυναμική, με τα ανάλογα αποτελέσματα, όπως γράφει ο Κώστας Χαριάτης στο newsauto.gr.

Η ειδοποιός διαφορά της νέας Lotus Evora GT410 Sport βρίσκεται στο νέο αεροδυναμικό body kit, το οποίο διαθέτει αρκετά τμήματα από carbon (οροφή, κάλυμμα κινητήρα, εμπρός σπόιλερ, πίσω διαχύτη), με αποτέλεσμα η κάθετα παραγόμενη δύναμη να έχει αυξηθεί κατά 50% σε σχέση με το μοντέλο που αντικαθιστά, ενώ και το συνολικό βάρος παρουσιάζεται μειωμένο κατά 69 kg, φτάνοντας αισίως τα 1.256 kg.

Κάτω από το αμάξωμα της συγκεκριμένης Evora, υπάρχει ο υπερτροφοδοτούμενος V6 των 3,5 λίτρων με απόδοση 410 PS και ροπή 42,8 kgm, γεγονός που βελτιώνει ακόμη περισσότερο τις επιδόσεις, με το 0-100 km/h να έρχεται σε 4,2’’ και η τελική ταχύτητα να φτάνει τα 305 km/h. Η κίνηση μεταδίδεται στους πίσω τροχούς μέσω ενός μηχανικού κιβωτίου 6 σχέσεων ή ενός προαιρετικού εξατάχυτου αυτόματου κιβωτίου. Σε ότι αφορά την ανάρτηση, οι μηχανικοί της βρετανικής φίρμας έχουν τοποθετήσει νέα αμορτισέρ και ελατήρια της Bilstein, ενώ οι ελαφρού κράματος ζάντες ντύνονται με ελαστικά της Michelin, Pilot Sport Cup 2.

Για τον ενδιαφερόμενο αγοραστή που επιθυμεί περισσότερη άνεση και λιγότερο «αίσθημα», υπάρχει και η επιλογή τοποθέτησης μη ρυθμιζόμενων αμορτισέρ και ελαστικών Michelin Pilot Sport 4S, χωρίς καμία οικονομική επιβάρυνση.Ήδη έχει ανοίξει το βιβλίο των παραγγελιών, τουλάχιστον για τους ενδιαφερόμενους αγοραστές της Ευρώπης και της Ασίας, με τις τιμή να ξεκινά από τις 116.000 ευρώ (στην αγορά της Ιταλίας).