Η υπάρχουσα, τρίτη γενιά της A-Class δεν ήταν απλώς το μοντέλο που άλλαξε ριζικά το χαρακτήρα των μικρών Mercedes-Benz και απογείωσε την επιτυχία τους, όπως γράφει ο Αργύρης Τούντας στο drive.gr!
Ήταν παράλληλα και η βάση για μια ολόκληρη οικογένεια μικρών μοντέλων, όπως η GLA, η B-Class αλλά και η CLA, που όταν παρουσιάστηκε στο Ντιτρόιτ το 2013 έκανε αίσθηση με την 4θυρη κουπέ γραμμή της.
Τώρα λοιπόν που η νέα A-Class θα αποκαλυφθεί στο σαλόνι της Γενεύης σε λιγότερο από δύο μήνες, είναι αυτονόητο ότι βρίσκονται σε προχωρημένο στάδιο εξέλιξης και τα μοντέλα που θα βασιστούν επάνω της.
Η αρχή εξάλλου έχει γίνει με τη σεντάν έκδοση της A-Class που για πρώτη φορά θα παρουσιαστεί, έχοντας το βλέμμα της κυρίως στην αγορά της Κίνας. Για τις Ευρωπαϊκές αγορές, η νέα CLA αναμένεται πιο ενδιαφέρουσα και όπως φαίνεται από τις κατασκοπευτικές εικόνες, διατηρεί τη βασική γραμμή της σχεδίασής της.
Θα ήταν άλλωστε παράλογο να γίνει κάτι διαφορετικό, αφού εκεί ακριβώς στηρίζεται η ύπαρξή της. Αυτή την περίοδο, οι δοκιμές της συνεχίζονται σε ακραίες χειμερινές συνθήκες κάπου στον Αρκτικό Κύκλο και πάντα με βαρύ καμουφλάζ.
Μπορούμε όμως να διακρίνουμε ότι τα πίσω φώτα είναι πιο λεπτά από του σημερινού μοντέλου ώστε να δίνουν πιο σπορ αίσθηση, κάτι το οποίο θα υποστηρίζει και η αίσθηση που θα δίνει στην οδήγηση. Όπως ακριβώς και η A-Class δηλαδή.
Η νέα CLA θα χρησιμοποιεί την νέα, μεγαλύτερη, πλατφόρμα που θα δούμε στη νέα A-Class και αναμένεται να βελτιώσει όλους τους τομείς στους οποίους το σημερινό μοντέλο έχει δεχτεί κριτική. Αυτό για το οποίο δεν έχουμε καμία πληροφορία είναι εάν τα δύο μοντέλα θα μοιράζονται και πάλι χωρίς αλλαγή το εσωτερικό τους ή η Mercedes-Benz έχει βρει τρόπο να τα διαφοροποιήσει.
Σίγουρα πάντως και η CLA θα χρησιμοποιεί τη νέα γενιά του συστήματος infotainment της εταιρείας, το οποίο υπόσχεται να περάσει σε άλλο επίπεδο τη συνολική εργονομία του ταμπλό.
Είναι επίσης βέβαιη η έκδοση Shooting Brake, η στέισον CLA δηλαδή, η οποία θα χρησιμοποιεί τα ίδια μηχανικά μέρη με την «κανονική». Η οποία κανονική με τη σειρά της, θα χρησιμοποιεί τα ίδια μηχανικά μέρη με τη νέα A-Class άρα πέντε εκδόσεις βενζίνης και τέσσερις πετρελαίου, οι οποίες αργότερα θα εμπλουτιστούν και με τις γρήγορες AMG 35 και 45 4MATIC.
Ανάμεσα στις πρώτες, αναμένεται να βρίσκεται και μια έκδοση βενζίνης με ήπιο υβριδικό σύστημα 48V, το οποίο θα υποβοηθά τον κινητήρα όταν χρειάζεται ενώ θα συμβάλλει και στην οικονομία καυσίμου.
Η νέα γενιά της CLA θα παρουσιαστεί επίσημα στο τέλος του 2018 ή στην αρχή του 2019 και η εμπορική της σταδιοδρομία θα ξεκινήσει αμέσως μετά.