΄΅να από τα σημαντικά παράπονα των ομάδων με την εισαγωγή του halo είναι η αύξηση του βάρους του μονοθέσιου.όπως γράφει ο Δημήτρης Μπίζας στο 4troxoi.gr. Φυσικά, αυτό θα επηρεάσει ακόμα περισσότερο τους πιο μεγαλόσωμους οδηγούς (όπως είναι ο Nico Hulkenberg ή ο Daniel Ricciardo), οι οποίοι λόγω ύψους είναι σαφώς βαρύτεροι.
Αυτές τις ανησυχίες φαίνεται πως άκουσε η FIA, η οποία αποφάσισε να θεσπίσει ένα ελάχιστο όριο στο βάρος του οδηγού και του καθίσματός του στα 80 κιλά, με το συνολικό βάρος του μονοθέσιου μαζί με τον οδηγό να φτάνει πλέον τα 740 κιλά. Για να γίνει η σύγκριση, το όριο για το 2018 ανέρχεται στα 734 κιλά, δηλαδή 6 κιλά περισσότερα από το 2017 και 6 κιλά λιγότερα από το 2019, σύμφωνα με το 4troxoi.gr
Σε ό,τι αφορά το όριο των 80 κιλών, αν ένας οδηγός ζυγίζει 70 κιλά, τότε το κάθισμά του θα φέρει «έρμα» 10 κιλών κ.ο.κ. Μάλιστα, αυτή η οριοθέτηση θα ισχύει και για τους δύο οδηγούς κάθε ομάδας, κάτι που συμβάινει για πρώτη φορά στην ιστορία των κανονισμών.
Το ρεπορτάζ αναφέρει πως η ιδέα έπεσε στο τραπέζι κατά τη διάρκεια του πρόσφατου Strategy Group, ενώ θα περάσει κι από το Technical Working Group, προτού δοθεί η τελική έγκριση.