Κακά νέα για όσους ελπίζουν στην επιστροφή του Honda S2000. Στέλεχος της εταιρείας επιβεβαίωσε το θάνατό του, όπως γράφει στο drive.gr ο Κλεάνθης Τριανταφυλλίδης.

Ο Hayato Mori, διευθυντής της Honda στον τομέα του προγραμματισμού προϊόντων για τη Β. Αμερική, δήλωσε στο Auto Guide ότι η εταιρεία βρήκε πως δεν υπάρχει αρκετό ενδιαφέρον στην αγορά για να δικαιολογήσει αναβίωση του μοντέλου. Η δημοτικότητα των crossover στην παγκόσμια αγορά έχει καταστήσει αδύνατη την κερδοφορία από ένα τέτοιο σπορ μοντέλο, εξήγησε ο Ιάπωνας.

Σίγουρα βρίσκεις πλέον λιγότερα ρόουντστερ στην αγορά, όμως υπάρχουν ακόμη αρκετά: Alfa Romeo 4C Spider, Audi TT, Corvette Convertible, FIAT 124 Spider, Mazda MX-5, Nissan 370Z, Porsche 718 Boxster… ενώ θα παρουσιαστεί σύντομα και η νέα BMW Z4. Και μπορεί τα τέτοιου είδους μοντέλα να μη φέρνουν τα κέρδη που φέρνουν τα SUV/crossover, όμως δίνουν αίγλη στις αντίστοιχες εταιρείες, σε βαθμό που δεν μπορούν να το κάνουν τα ψηλωμένα οχήματα.

Οι προοπτικές για ένα νέο S2000 πάντως δεν ήταν καλές εδώ και κάμποσο καιρό. Τον περασμένο Οκτώβρη, ο πρόεδρος της Honda, Takahiro Hachigo, είχε πει ότι ένα νέο ρόουντστερ ήταν μεν πιθανό, αλλά όχι στο κοντινό μέλλον. Ένα τέτοιο μοντέλο θα έπρεπε να στέκει επιχειρηματικά για να πάρει το πράσινο φως από τη διοίκηση.

Το πρώτο S2000, που θα κλείσει σύντομα τα 19 (…) ήταν η επιτομή του σπορ ρόουντστερ: απλό κι ελαφρύ, χωρίς ηλεκτρικά αναδιπλούμενη σκεπή ή ηλεκτρονικά βοηθήματα οδήγησης. Ο 2λιτρος ατμοσφαιρικός κινητήρας του απέδιδε 240 άλογα και στροφάριζε μοναδικά, μέχρι τις 9.000 rpm. Το 6άρι χειροκίνητο κιβώτιο είχε τον καλύτερο λεβιέ της αγοράς. Η χρήση αλουμινίου στο αμάξωμα κρατούσε το βάρος στα 1.260 κιλά, η κατανομή του ήταν 50/50 και οι αναρτήσεις με διπλά ψαλίδια γύρω-γύρω.  

Το μοντέλο έμεινε στην παραγωγή μέχρι το 2009. Ήταν γρήγορο, απολαυστικό, θεαματικό, αλλά ήθελε και χέρια. Θα μας λείψει…

Δείτε το στη φωτογραφική μας gallery, στην τελευταία του έκδοση Ultimate Edition. Και στο video να επιταχύνει ανεβάζοντας 9άρες.