Η Hyundai θα λανσάρει το δεύτερο ηλεκτρικό μοντέλο της στο Σαλόνι της Γενεύης τον Μάρτιο. Πρόκειται για μια αμιγώς ηλεκτρική έκδοση του μικρού SUV Kona με εκτιμώμενη αυτονομία 500 km από μία μόνο φόρτιση της μπαταρίας, όπως γράφει ο Γιάννης Κατσουφλάκης στο drive.gr.

Το Kona Electric θα προσφέρεται με δύο διαφορετικά set-up κίνησης όταν θα κυκλοφορήσει το καλοκαίρι. Αυτά είναι πιθανό να προσφέρουν και δύο επιλογές όσον αφορά την αυτονομία, ωστόσο η Hyundai κρατά τα χαρτιά της κλειστά σφιχτή σε πιο συγκεκριμένες λεπτομέρειες. Σε περίπτωση που επιβεβαιωθεί η παραπάνω αυτονομία, τα 500 km θα είναι 190 km μεγαλύτερη από αυτή που προσέφερε η αμιγώς ηλεκτρική έκδοση του Ioniq, το οποίο ήταν το πρώτο EV της εταιρείας, λανσαρισμένο το 2016, σύμφωνα με το drive.gr.

Η Hyundai έχει ήδη επιβεβαιώσει ότι το Kona Electric θα ενσωματώνει υψηλό επίπεδο τεχνολογίας, τόσο από πλευράς συστημάτων υποβοήθησης του οδηγού όσο και από εσωτερικά συστήματα. Δεν έχει ακόμη επιβεβαιώσει πόσο θα σε αφήνουν να συμμετέχεις στο παιχνίδι αυτά τα συστήματα βοήθειας, αλλά ο κορεατικός γίγαντας έχει κάνει άλματα στο επίπεδο της αυτόνομης ικανότητας οδήγησης. Το αυτοκίνητο είναι πιθανό να εξοπλιστεί με ένα σύστημα παρόμοιο με το σύστημα Traffic Jam Assist του VW Group, το οποίο ελέγχει το τιμόνι, την επιτάχυνση και το φρενάρισμα σε ταχύτητες έως και 50 km/h.

Η Hyundai είχε επιβεβαιώσει πέρυσι ότι ετοιμάζει μια αμιγώς ηλεκτρική έκδοση του Kona, επιβεβαιώνοντας ταυτόχρονα ότι ένα μικρότερο SUV βρίσκεται σε εξέλιξη, καθώς και ένα που θα είναι μεγαλύτερο από το Santa Fe. Η τέταρτη γενιά Santa Fe που αποκαλύφθηκε χθες στην Κορέα θα ντεμπουτάρει επί ευρωπαϊκού εδάφους, μαζί με το Kona Electric, επίσης στη Γενεύη τον επόμενο μήνα.

O σχεδιασμός του Kona Electric είναι επί του παρόντος μυστικό, αλλά είναι πιθανό να αποτελεί μια παραλλαγή του υφιστάμενου Kona. Μια εικόνα teaser που δόθηκε στη δημοσιότητα από τη Hyundai αποκαλύπτει ελάχιστα από το σχεδιασμό, αλλά δίνει εκείνες τις ενδείξεις που το διαφοροποιούν από το υπάρχον Kona.

Το Kona αποτελεί την τελευταία εξέλιξη στο επιθετικό πρόγραμμα ανάπτυξης μοντέλων χαμηλών εκπομπών του ομίλου Hyundai. Το πρόσφατα αποκαλυφθέν Nexo αντιπροσωπεύει τις προσπάθειες του ομίλου στους κινητήρες με κυψέλη καυσίμου. Το Kia Niro EV, που πρόκειται να κυκλοφορήσει αργότερα εφέτος, αποτελεί ένα ακόμη πρόσφατο μοντέλο του προγράμματος του ομίλου Hyundai που έχει στόχο να ενσωματώσει 16 ηλεκτρικά μοντέλα στην γκάμα του έως το 2025.

Ως μικρό SUV -η ταχύτερα αναπτυσσόμενη κατηγορία της αυτοκινητοβιομηχανίας στις πωλήσεις- το Kona Electric είναι πιθανό να αποτελέσει μια μεγάλη ευκαιρία για τη φίρμα μάρκα, αναλαμβάνοντας ηγετικό ρόλο στις πωλήσεις EV στην Ευρώπη, όπου σήμερα κυριαρχούν το Renault Zoé και το Nissan Leaf.