To 2010 ο δισεκατομμυριούχος Michael Stoschek μαζί με έναν Ιταλό φίλο των αγώνων είχε αναβιώσει την ιδέα της Lancia Stratos, παρουσιάζοντας μια δική τους εκδοχή του θρυλικού ιταλικού μοντέλου, με το συγκεκριμένο concept να κάνει «κατάληψη» στα όνειρα των απανταχού φίλων της ιταλικής φίρμας, και όχι μόνο όπως γράφει ο Παναγιώτης Τριανταφυλλίδης στο 4troxoi.gr. Σήμερα η Manifattura Automobili Torino επανέρχεται, δηλώνοντας πως θα παρουσιάσει μια νέα εκδοχή της Stratos σε τρεις εκδόσεις, η οποία θα παραχθεί συνολικά σε 25 κομμάτια. Η πρώτη, ένα supercar για καθημερινή χρήση, θα είναι και η βασική, η δεύτερη η GT-Racer, και η τελευταία θα αποκαλείται «Safari», όντας αφιερωμένη στους φίλους των αγώνων ράλλυ.

Tο 2010 τη σχεδίαση του αμαξώματος είχε αναλάβει ο οίκος Pininfarina, αν και η αρχική Stratos τη δεκαετία του '70 ήταν έργο του Bertone. To αρχικό concept βασιζόταν στο αλουμινένιο πλαίσιο και στα μηχανικά μέρη της Ferrari 430 Scuderia, όμως το 2011 η Ferrari είχε μπλοκάρει τόσο τον Pininfarina όσο και τους προμηθευτές της ιταλικής εταιρείας να βοηθήσουν στην παραγωγή του αυτοκινήτου, με αποτέλεσμα οι σχεδιαστές του να αναζητήσουν διαφορετική λύση, σύμφωνα με το 4troxoi.gr.

Σήμερα η ανακοίνωση της Manifattura Automobili Torino δεν αναφέρει συγκεκριμένες τεχνικές λεπτομέρειες της νέας Stratos, αλλά τονίζει ότι έχει την άδεια του Stoschek για να χρησιμοποιήσει τα ίδια σχέδια και την αντίστοιχη τεχνολογία με τη δική του εκδοχή. Οι διαστάσεις της θα είναι αντίστοιχες με της πρώτης Stratos, διαθέτοντας κοντό μεταξόνιο και χαμηλό βάρος. Η μοναδική λεπτομέρεια όπου η MAT είναι συγκεκριμένη αφορά την ισχύ του κινητήρα, που θα αγγίζει τους 550 ίππους. Όπως και στην αρχική Stratos, έτσι και εδώ θα υπάρχουν μία σειρά από λεπτομέρειες που θα συνδέουν το παρελθόν με το σήμερα.

Ο Stoschek, από την πλευρά του, δήλωσε φανερά ενθουσιασμένος: «Είμαι πολύ χαρούμενος που και άλλοι λάτρεις της αυτοκίνησης θα έχουν την ευκαιρία να ζήσουν την εμπειρία της σύγχρονης εκδοχής του πλέον συναρπαστικού αυτοκινήτου ράλλυ της δεκαετίας του '70». Η τιμή του δεν έχει ακόμη γνωστοποιηθεί, αλλά τα βρετανικά μέσα κάνουν λόγο για περίπου για ένα ποσό της τάξης των 600.000 λιρών.

Η Manifattura Automobili Torino έχει εμπλακεί στη σχεδίαση και την κατασκευή των Apollo Arrow και Scuderia Cameron Glickenhaus SCG003S. Η συγκεκριμένη εταιρεία σχεδιάζει αλλά και κατασκευάζει μοντέλα περιορισμένης παραγωγής, με επικεφαλής τον ιδρυτή της, Paolo Garella. Ο Ιταλός εργαζόταν παλιότερα στον οίκο Pininfarina και έχει εμπλακεί σε περισσότερα από πενήντα ιδιαίτερα εγχειρήματα τα τελευταία τριάντα χρόνια.