Ελπίζαμε να το δούμε τελικά στο Τόκιο στο περασμένο Σαλόνι Αυτοκινήτου. Νέες πληροφορίες έχουν προκύψει από αξιόπιστη πηγή ότι το νέο Supra θα μοιράζεται την ίδια πλατφόρμα με τον επερχόμενο διάδοχο της BMW Z4, όπως γράφει ο Γιάννης Τσιρογιάννης στο newsauto.gr.
Και τα δύο μοντέλα θα έχουν περισσότερα κοινά από όσα σκεφτήκαμε προηγουμένως. Σύμφωνα με την πηγή, το νέο Supra θα κληρονομήσει αρκετούς κινητήρες από τη Z4, συμπεριλαμβανομένων των 20i με 195 ίππους, 30i με 255 ίππους, και 40i με 335 ίππους. Αυτό σημαίνει ότι ο κινητήρας της Z4 M40i των 380 ίππων θα προσφέρεται μόνο από τη BMW στη Βόρεια Αμερική και από επιλεγμένες αγορές εκτός Ευρώπης, σύμφωνα με το newsauto.gr.
Οι ομοιότητες δεν σταματούν εκεί. Προφανώς, το Supra θα είναι ” Toyota μόνο με το όνομα και το σχέδιο του αμαξώματος”, καθώς όλα τα άλλα θα ανήκουν στη BMW, συμπεριλαμβανομένων των επιλογών, των χρωμάτων και των εσωτερικών υλικών. Μην ξεχνάτε επίσης ότι πιθανότατα δεν θα φορέσει καν σήμα Toyota…
Τα διαθέσιμα χρώματα θα περιλαμβάνουν το Glacier Silver, το Atacama Yellow και το Crimson Red ως φόρο τιμής στο Supra του 2000. Όσο για το εσωτερικό, θα υπάρχει η δυνατότητα επιλογής ανάμεσα στο ύφασμα, την Alcantara και το δέρμα, τα οποία θα είναι διαθέσιμα στις ΗΠΑ. Τα μοντέλα 20i και 30i θα κυκλοφορούν με ζάντες 17 ιντσών, ενώ οι επιλογές των 18 ιντσών και των 19 ιντσών θα είναι επίσης διαθέσιμες, ενώ τα 40i θα διαθέτουν ζάντες 18 ιντσών και προαιρετικά ζάντες 19 ιντσών. Επίσης θα διαθέτει M σπορ διαφορικό, ενώ στο 30i θα είναι προαιρετικό, κάτι που η BMW αποκαλεί “ZMP”. Η 30i θα διαθέτει χειροκίνητες ρυθμίσεις καθισμάτων, δεν θα υπάρχει σύστημα πλοήγησης, γεγονός που υποδηλώνει ότι θα τοποθετηθεί χαμηλότερα από τα μοντέλα της BMW.
Όλα τα μοντέλα θα είναι διαθέσιμα μόνο με αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων. Ωστόσο, σε αντίθεση με τις αναφορές ότι το σπορ αυτοκίνητο θα παρουσιαστεί τελικά στη Γενεύη τον επόμενο μήνα, το Supra θα κάνει το ντεμπούτο του αργότερα φέτος μαζί με τη Z4. Πιθανότατα τον Οκτώβριο στο Τόκιο.