Σημειώστε στο ημερολόγιο σας την 7η Απριλίου, τότε η εταιρία θα κυλήσει την τελευταία γενιά του Wrangler από τη γραμμή συναρμολόγησης στο Οχάιο, όπως γράφει ο Γιάννης Τσιρογιάννης στο newsauto.gr. Ενώ η Jeep ανανεώνει τη γραμμή παραγωγής για το νέο Wrangler, περίπου 570 εργαζόμενοι των εργοστασίων της FCA θα βρεθούν εκτός εργασίας.
Αυτό δεν είναι κάτι καινούργιο για τους εργαζόμενους στα εργοστάσια αλλά τώρα συμπίπτει το γεγονός ότι η διακοπή της γραμμής συναρμολόγησης λαμβάνει χώρα έτσι ώστε η επανεγκατάσταση να μπορεί να σχεδιαστεί για την κατασκευή του Wrangler pick up. Αμφότερα τα δυο μοντέλα θα κατασκευάζονται παράλληλα προκειμένου να εξασφαλιστεί ότι οι πελάτες και οι αντιπροσωπείες δεν θα βιώσουν τη διακοπή στην προσφορά.
Εκτός από τις πληροφορίες των κατασκόπων και τις διάφορες διαρροές, δεν έχουν προκύψει πολλά νέα σχετικά με το νέο Wrangler, αλλά δεδομένου ότι η γραμμή παραγωγής του παλιού πρόκειται να διακοπεί, μπορούμε σύντομα να περιμένουμε την πλήρη αποκάλυψη. Δεν θα πρέπει να αποτελεί έκπληξη το να δούμε έναν ατμοσφαιρικό V6 κινητήρα κάτω από το καπό, ίσως ακόμη και έναν υπερτροφοδοτούμενο τετρακύλινδρο.
[Jeep-Wrangler-pick-up-inter-tsiro-640]
Αν και θα υιοθετεί το στυλ του κλασικού Wrangler, το pick up πιθανότατα θα πατήσει επάνω σε ένα μεγαλύτερο πλαίσιο για να χωρέσει την καρότσα και μια μεγάλη τετράθυρη καμπίνα. Ο ανταγωνισμός του αποτελείται από τα Chevrolet Colorado, Canyon GMC, Ford Ranger, και Toyota Tacoma.
Εάν καταλήξει πραγματικά να μοιάζει αρκετά με το Wrangler, στοιχηματίζουμε ότι θα έχει ένα πλεονέκτημα στη σχεδίαση από τα μοντέλα που προαναφέραμε. Ο Sergio Marchionne είναι πολύ σίγουρος γι ‘αυτό. Η Jeep στοχεύει να πουλήσει πάνω από 100.000 μονάδες ετησίως.