Στη λίστα των κατασκευαστών οι οποίοι παράγουν σπορ μοντέλα με τον κινητήρα στο κέντρο φαίνεται ότι θα προστεθεί, αργά ή γρήγορα, ένας νέος παίκτης από τον οποίο ίσως δεν το περίμενες: Η Hyundai, όπως γράφει ο Αλέξης Γαλανόπουλος στο drive.gr.

Η κορεατική φίρμα είχε δείξει το ενδιαφέρον της γι’ αυτή την κατηγορία αυτοκινήτων από το 2014, αρχικά με το πρωτότυπο RM14 και στη συνέχεια με το RM15. Εκείνα βέβαια ήταν επί της ουσίας ένα κατάλληλα τροποποιημένα Veloster, οπότε θα μπορούσαν και να θεωρηθούν απλώς ασκήσεις, κάποιων… μερακλήδων μηχανικών και σχεδιαστών. Το 2016 όμως, ένα παραπλήσιο κεντρομήχανο, το RM16 N, εντοπίστηκε να γυρίζει καμουφλαρισμένο στο Nurburgring. Η Hyundai, επίσημα, ανέφερε τότε ότι τα πρωτότυπα RM (Racing Midship) αποτελούν απλώς πλατφόρμες εξέλιξης μηχανικών μερών για το τμήμα Ν. Σίγουρα όμως υπήρχε πλέον «καπνός» στο θέμα, και ήταν θέμα χρόνου πότε θα εντοπιστεί και η «φωτιά».

Χρειάστηκε να περάσει περίπου 1,5 χρόνος ακόμη, μέχρι να έρθουν στην επικαιρότητα στοιχεία που δείχνουν πως πράγματι θα δούμε κεντρομήχανο μοντέλο από τη Hyundai. Συγκεκριμένα, όπως αποκαλύπτει η ιστοσελίδα Motorgraph, ανακοινώθηκαν κάποιες λεπτομέρειες για το νέο κινητήρα Theta III της φίρμας. Πρόκειται για ένα 4κύλινδρο μοτέρ άμεσου ψεκασμού, το οποίο θα διατεθεί σε τρεις εκδόσεις: Ατμοσφαιρικό 2,5 lt, τούρμπο 2,5 lt και τούρμπο 2,3 lt «για τοποθέτηση στο κέντρο». Και αυτό, είναι η μεγαλύτερη είδηση!

Σύμφωνα πάντα με το Motorgraph, η ισχύς του νέου μοτέρ θα φτάνει τους 280 ίππους σε προσθιοκίνητα μοντέλα, τους 300 σε πισωκίνητα και τους 350 σε εκείνα με τον κινητήρα στο κέντρο. Ουσιαστικά δηλαδή, η Hyundai ετοιμάζει ένα κεντρομήχανο μοντέλο που θα ισοφαρίσει σε ισχύ την Porsche 718 Cayman S. Με το i30 N να έχει αποδείξει ότι η κορεατική εταιρία ξέρει πώς να φτιάχνει ένα χάτσμπακ που να ικανοποιεί τον ενθουσιώδη οδηγό, μένει να δούμε αν θα επαναλάβει το ίδιο και στα κεντρομήχανα κουπέ. Ανυπομονούμε!