Δεν είναι η πρώτη φορά που το ακούμε, οπότε θα πρέπει να το θεωρούμε μια σίγουρη τάση για τα μοντέλα του μέλλοντος:

Με τα αυτοκίνητα να οδηγούν μόνα τους, οι επιβάτες -του οδηγού συμπεριλαμβανομένου βεβαίως- θα αρχίσουν να δίνουν πολύ περισσότερη προσοχή στο εσωτερικό του αυτοκινήτου τους, όπως γράφει ο Αργύρης Τούντας στο drive.gr.

Γι’ αυτό και η Nissan θα ενισχύσει σημαντικά τον προϋπολογισμό του τμήματος σχεδιασμού καμπίνας, προκειμένου να αντιμετωπίσει αυτή την εξέλιξη όχι όπως όπως, αλλά όπως πρέπει.

Μάλιστα ο νέος επικεφαλής του συγκεκριμένου τομέα για την Ευρώπη, Mamoru Aoki, δήλωσε ότι η εικόνα του εσωτερικού των μοντέλων της εταιρείας θα αλλάξει ριζικά και σύντομα.

«Από το 2020 που θα έχει ξεκινήσει στην πραγματικότητα η εποχή των αυτόνομων και ηλεκτρικών αυτοκινήτων, η προσέγγισή μας θα αλλάξει ριζικά. Το πάτωμα θα είναι επίπεδο σε όλα τα μοντέλα, ο πίνακας οργάνων θα μπορεί να είναι πολύ μικρότερος, ενώ έτσι κι αλλιώς η χωροταξία των ηλεκτρικών μοντέλων είναι προς όφελος της ευρυχωρίας. Μάλιστα δεν πρέπει να καθυστερήσουμε καθόλου, αφού ο ανταγωνισμός θα είναι πολύ δυνατός και δε θέλουμε να μας προλάβει».

Ωστόσο, υπάρχουν και άλλοι παράγοντες που θα χρειαστεί να βελτιωθούν πέραν της εικόνας, όπως η ποιότητα κατασκευής και η προσοχή στη λεπτομέρεια. Αφού κανείς δε θα ασχολείται με την οδήγηση και το δρόμο, θα είναι πολύ πιο εύκολο να εντοπίσει κάποια ατέλεια σε υλικά, συναρμολόγηση ή φινίρισμα, σύμφωνα με το drive.gr.

Ως παράδειγμα για το τι πρόκειται να έρθει, ο Aoki έφερε το ηλεκτρικό πρωτότυπο IMx που αποκαλύφθηκε στο σαλόνι του Τόκιο τον Οκτώβριο κι έχει αποσπώμενο τιμόνι, απλές γραμμές και υλικά με έντονες αναφορές στην ιαπωνική παράδοση και κουλτούρα.

Δεν είναι μυστικό ότι το συγκεκριμένο πρωτότυπο θα αποτελέσει τη βάση για ένα κόμπακτ ηλεκτρικό SUV που θα περάσει στην παραγωγή σε δύο χρόνια. Θα είναι μάλιστα κι ένα από τα μοντέλα που θα ηγηθεί στην προσπάθεια της Nissan να βελτιώσει την εικόνα της εταιρείας σε αυτό που ονομάζουμε «perception» στην αγορά.