Οι πρώτες πληροφορίες για τη νέα Porsche 911 GT3 RS είχαν δημοσιευτεί ήδη από τις αρχές του μήνα. Και σήμερα, λίγες εβδομάδες πριν από την παρουσίασή της στην Έκθεση Γενεύης, αποκαλύφθηκε πλήρως, όπως γράφει ο Αλέξης Γαλανόπουλος στο drive.gr

Ο ατμοσφαιρικός, 4λιτρος κινητήρας της απλής GT3 αποδίδει για την περίσταση 520 PS (από 500), στροφάρει ως τις 9.000 rpm και συνδυάζεται -όπως πάντα στα μοντέλα RS- αποκλειστικά με 7άρι κιβώτιο PDK. Το 0-100 km/h έρχεται σε 3,2", ενώ η τελική φτάνει τα 312 km/h. Αν και μάλλον δεν θα έχει καμία σημασία για τον ιδιοκτήτη της, σημειώστε ότι καταναλώνει 12,8 lt/100 km και εκπέμπει 291 g CO2/km, σύμφωνα με το drive.gr.

Η ενεργητική τετραδιεύθυνση έχει διατηρηθεί, και έχει εξελιχθεί έτσι ώστε να προσφέρει ακόμα καλύτερη δυναμική συμπεριφορά και περισσότερη ακρίβεια. Για τον ίδιο λόγο, πουθενά στην ανάρτηση δεν υπάρχουν ελαστικοί σύνδεσμοι. Τα λάστιχα έχουν ίδιες διαστάσεις με εκείνα της προηγούμενης GT3 RS: 265/35 R20 εμπρός, 325/30 R21 πίσω.

Στο εσωτερικό, στάνταρ είναι τα ανθρακονημάτινα μπάκετ, οι ελαφριές επενδύσεις στις πόρτες και η… λιγότερη ηχομόνωση. Ο αγοραστής της GT3 RS που έχει στόχο τη χρήση σε πίστα μπορεί, όπως πάντα, να επιλέξει χωρίς χρέωση το πακέτο Clubsport, το οποίο περιλαμβάνει roll cage, ζώνες έξι σημείων, πυροσβεστήρα και γενικό διακόπτη ρεύματος. Υπάρχει ωστόσο και άλλο ένα πακέτο, με την ονομασία Weissach, όπως ακριβώς και στην GT2 RS.

Το Weissach περιλαμβάνει αξεσουάρ από ανθρακονήματα για το πλαίσιο, την καμπίνα και το αμάξωμα, αλλά και ζάντες μαγνησίου, ίδιες με της 911 GT2 RS. Έτσι, επιτυγχάνεται το βέλτιστο ελάφρωμα της GT3 RS, που μειώνει το βάρος της στα 1.430 kg -αν και η Porsche δεν έχει ανακοινώσει ακόμα το αρχικό βάρος του μοντέλου.

Η Porsche δέχεται ήδη παραγγελίες για τη νέα 911 GT3 RS, με την τιμή στη Γερμανία να ξεκινάει από τα €195.137.