Το “καθαρό” κορεάτικο αυτοκίνητο πρόκειται να κυκλοφορήσει στη Νότια Κορέα τον επόμενο μήνα και έχει ήδη πιστοποιημένη αυτονομία στα 609 km, με βασικό ανταγωνισμό τα Honda Clarity αλλά και το Toyota Mirai, όπως γράφει ο Γιάννης Τσιρογιάννης στο newsauto.gr.
Η Hyundai σημειώνει ότι το εύρος της αυτονομίας του είναι άμεσα συγκρίσιμο με τα οχήματα τα οποία κινούνται αμιγώς με κινητήρες εσωτερικής καύσης ενώ ταυτόχρονα προσθέτει ότι “επιτρέπει στους οδηγούς να ταξιδεύουν σε μεγάλες αποστάσεις χωρίς νευρικότητα ή άγχος σχετικά με την εμβέλεια“.
Αν και η εμβέλεια δεν είναι τόσο σημαντική στα οχήματα κυψελών καυσίμου, είναι ωραίο να μπορείτε να ταξιδεύετε μακριά, καθώς η υποδομή ανεφοδιασμού με υδρογόνο βρίσκεται ακόμη σε νηπιακό στάδιο σε πολλά μέρη του κόσμου, σύμφωνα με το newsauto.gr. Στις Ηνωμένες Πολιτείες, το Υπουργείο Ενέργειας εκτιμά ότι θα υπάρχουν περίπου 50 σταθμοί ανεφοδιασμού στο λιανικό εμπόριο μέχρι τα τέλη του έτους. Η πλειονότητα αυτών βρίσκεται στην Καλιφόρνια και γι’ αυτό ορισμένες αυτοκινητοβιομηχανίες περιορίζουν τα οχήματα κυψελών καυσίμου. Για να αποκτήσει το εντυπωσιακό αυτό εύρος σε αυτονομία, το NEXO είναι εξοπλισμένο με τρεις δεξαμενές οι οποίες υιοθετούν η καθεμιά ξεχωριστά 52,2 λίτρα υδρογόνου. Παρά τη μεγάλη χωρητικότητα αποθήκευσης, το όχημα μπορεί να επαναφορτιστεί σε λιγότερο από πέντε λεπτά της ώρας.
Η ισχύς παρέχεται από έναν ηλεκτρικό κινητήρα 163 ίππων και 395 Nm ροπής. Αυτός δίνει τη δυνατότητα στο crossover να επιταχύνει από 0-100 km/h σε 9,2 sec προτού επιτύχει την τελική ταχύτητα των 179 km/h. Το NEXO δεν είναι ιδανικό για όλους, αλλά η Hyundai αναφέρει πως το μοντέλο θα αποτελέσει τον προθάλαμο για τα μελλοντικά σχέδια στην ανάπτυξη οχημάτων χαμηλών εκπομπών ρύπων. Στο πλαίσιο αυτής της πρωτοβουλίας, ο όμιλος Hyundai Motor θα προωθήσει 38 φιλικά προς το περιβάλλον οχήματα έως το 2025