Τέσσερα περίπου χρόνια μετά το ντεμπούτο του της δεύτερης γενιάς, το Toyota Aygo περνά από τη γνώριμη κρησάρα της αισθητικής ανανέωσης με μικρές αλλαγές που δεν αλλοιώνουν τον αστικό του χαρακτήρα. Τουναντίον, έρχονται να τον ενισχύσουν προσαρμόζοντάς τον στις νέες περιβαλλοντικές απαιτήσεις –και όχι μόνο, όπως γράφει ο Χρήστος Αποστολόπουλος στο 4troxoi.gr.

Έτσι, ο γνώριμος 3κύλινδρος και 12βάλβιδος VVT-i 1.000άρης κινητήρας είναι συμβατός πλέον με τις προδιαγραφές Euro 6.2 διαθέτοντας αλλαγές στο σύστημα ψεκασμού του καυσίμου, μειωμένες εσωτερικές τριβές, λιγότερους κραδασμούς και υψηλότερη σε σχέση με το παρελθόν σχέση συμπίεσης. Η απόδοσή του δε ανέρχεται στους 72 ίππους στις 6.000 σ.α.λ. και η ροπή στα 93 Nm στις 4.400 σ.α.λ. Σύμφωνα με τους Ιάπωνες, το «0-100» ολοκληρώνεται σε 13,8 δλ. με την τελική ταχύτητα να αγγίζει τα 160 χλμ./ώρα, σύμφωνα το 4troxoi.gr.

Οι εκπομπές ρύπων δε έχουν μειωθεί από τα 95 στα 90 gr/χλμ., με την κατανάλωση καυσίμου να κυμαίνεται από 4,1 έως 3,9 σύμφωνα με τον New European Driving Cycle, χάρη στα νέα ελαστικά χαμηλής αντίστασης κύλισης και την προσθήκη συστήματος start&stop.

Από εκεί και πέρα, σε αισθητικό επίπεδο, μικρές επεμβάσεις έχουν γίνεις στο εμπρός μέρος, όπου διατηρείται η γνωστή τεχνοτροπία σχήματος «Χ». Εδώ, τα φώτα LED και ο προφυλακτήρας είναι ελαφρώς διαφοροποιημένοι σε σχέση με το παρελθόν, με το πίσω μέρος να ακολουθεί αντίστοιχα… μονοπάτια.

Στην καμπίνα, η ιαπωνική εταιρεία ανακοινώνει την έλευση νέων χρωματικών συνδυασμών και επενδύσεων στα καθίσματα, ενώ στις αφανείς αλλαγές συγκαταλέγεται η καλύτερη ηχομόνωση