Το πρώτο γκάλοπ για τον «εκδημοκρατισμό» των μπαταριών, η Škoda θα τον επιχειρήσει τον επόμενο χρόνο με το Citigo, όπως αναφέρει ο Γιάννης Κουτσουφλάκης στο drive.gr

Στη Škoda, η ηλεκτροκίνηση βρίσκεται σε εξέλιξη στο πλαίσιο της συνολικής στρατηγικής του ομίλου Volkswagen που έδωσε σαφώς το στίγμα στο Σαλόνι της Γενεύης: SUV και εξηλεκτρισμός. Οπότε και η τσεχική φίρμα δεν θα μπορούσε να ξεφύγει από αυτή την πολιτική. Από την άλλη, ας κρατήσουμε μικρό καλάθι, διότι μόλις σήμερα και ενώ η σελίδα «ντίζελ» για το VW Group δείχνει ότι γύρισε για τα καλά, το αφεντικό του, ο Matthias Müller, δήλωσε ότι, «το ντίζελ θα μπορούσε να κάνει μια επιστροφή». Κάτι που δείχνει ότι τα νέα ευρωπαϊκά πρότυπα ρύπων του 2022 χωρίς ντίζελ είναι μάλλον αδύνατον να πιαστούν –οι αναλυτές είναι κατηγορηματικοί, σύμφωνα με το drive.gr.

Το πρώτο ηλεκτρικό μοντέλο της Škoda είναι πλέον γνωστό, καθώς η φίρμα επιβεβαίωσε στη Γενεύη ότι θα είναι το Citigo, το οποίο θα ξεκινήσει μάλιστα το επόμενο έτος. Το Citigo Electric, το οποίο θα πάρει το όνομα «Citigo E» θα επωφεληθεί από βελτιώσεις σε σύγκριση με το ξαδέρφι του, το Volkswagen e-up!, το οποίο έχει μάλλον μικρή αυτονομία.

Η Škoda μιλά ήδη για περίπου 300 km, κάτι που είναι προφανώς παραπάνω από αξιοσέβαστο για ένα καθαρόαιμο αυτοκίνητο πόλης, ειδικά αν πρόκειται για αυτονομία σε πραγματικές συνθήκες. Ωστόσο, δεδομένου του μεγέθους του αυτοκινήτου και του περιορισμένου χώρου για τις μπαταρίες, φανταζόμαστε ότι αυτά τα 300 km είναι μέτρηση εργαστηριακής δοκιμής ως μέρος της ομολογκασιόν.