Όπως  μεταδίδει το Automotive News, ο Πρόεδρος της Peugeot κ. Jean-Philippe Imparato σε δηλώσεις του τόνισε ότι παρότι στην Ευρώπη οι πωλήσεις της μεσαίας κατηγορίας πέφτουν, τα αυτοκίνητα του είδους συνεχίζουν να είναι από τα πιο κερδοφόρα στην αυτοκίνηση.

Και με το λανσάρισμα του νέου Peugeot 508 είναι πιθανόν ακόμη και να μεταστραφεί το κλίμα στην κατηγορία, η οποία θυμίζουμε ότι το 2017 έκλεισε με πτώση 12,4% στις πωλήσεις της στη Γηραιά Ήπεριο (564.249 αυτοκίνητα από 643.976 το 2016).

Για να το καταφέρει αυτό η Peugeot έχει προσδώσει στο νέο της μοντέλο ένα πολύ δυναμικό σχήμα τύπου fastback, που το διαχωρίζει από τα παραδοσιακά σεντάν. Σύμφωνα μάλιστα με τον υπεύθυνο σχεδίασης της Peugeot, κ. Gilles Vidal, το design του νέου 508 αντί 3 όγκων, χαρακτηρίζεται 2 και μισού όγκου, δίνοντας το στίγμα της υπόστασης του αυτοκινήτου.

Στο εσωτερικό επίσης, η υιοθέτηση του νεότερου i-Cockpit θαλάμου της μάρκας, αναμένεται να είναι ένα από τα προσόντα του νέου Peugeot 508, ενώ και στο πεδίο της πρακτικότητας, υπάρχει πλέον μεγάλη τύπου χάτσμπακ πίσω πόρτα, αντί για την μικρότερη των σεντάν, που βοηθά την πρόσβαση στο χώρο αποσκευών.

Η διάθεση του νέου Peugeot 508 θα ξεκινήσει στην Ευρώπη το Φθινόπωρο. Το Σεπτέμβριο η Peugeot θα αποκαλύψει και τη στέισον έκδοσή του στην Έκθεση του Παρισιού. Παρά την μην πλήρη χρονιά παραγωγής του, αναλυτές αναμένουν ότι η PSA θα κατασκευάσει 35.000 508 το 2018 σε Ευρώπη και Κίνα όπου και θα διατίθεται.

Πηγή: newsauto.gr