Mε το ιταλικό crossover να χρησιμοποιεί V8 κινητήρα με δύο τούρμπο, με στόχο τις εκρηκτικές, για την κατηγορία, επιδόσεις, όπως γράφει ο Θοδωρής Ξύδης στο newsauto.gr

Συγκεκριμένα ο V8 κινητήρας των 3,8 λίτρων, που φτιάχνεται για λογαριασμό της Maserati από την Ferrari, αποδίδει 590 ίππους και 74,43 κιλά ροπής, χάρη στους δύο υπερσυμπιεστές του. Αυτά τα νούμερα είναι αρκετά για μια τελική ταχύτητα που ξεπερνά τα 300 χλμ./ώρα με τα 0-100 χλμ./ώρα από στάση να έρχονται σε 3,9 δευτερόλεπτα, σύμφωνα με τους Ιταλούς.

Αυτή φυσικά δεν είναι η μόνη διαφορά μεταξύ της Trofeo και των υπόλοιπων εκδόσεων του ιταλικού crossover. Εξωτερικά παρουσιάζεται σαφώς πιο επιθετική με μεγαλύτερες σφυρήλατες ζάντες αλουμινίου 22 ιντσών, οι μεγαλύτερες που έχουν τοποθετηθεί ποτέ από την Maserati σε αυτοκίνητό της, αλλά και ανασχεδιασμένο εμπρός προφυλακτήρα με μεγαλύτερους αεραγωγούς και λεπτομέρειες από ανθρακονήματα. Ανθρακονήματα βλέπουμε και σε άλλα σημεία του αμαξώματος, όπως στις ποδιές, ενώ αισθητή κάνουν την παρουσία τους και τα νέα σήματα που κοσμούν το εξωτερικό της Trofeo, όπως και η νέα γρίλια μπροστά. Η εικόνα ολοκληρώνεται από το αεραγωγό στο καπό αλλά και τις διπλές απολήξεις των δύο τελικών τις εξάτμισης που “συνοδεύονται” από έναν αεροδυναμικό διαχύτη στο χρώμα του αμαξώματος, σύμφωνα με το newsauto.gr

Εσωτερικά κυριαρχεί το μαύρο δέρμα, οι κόκκινες ραφές με τα ανθρακονήματα να έχουν καλύψει τις περισσότερες από τις υπόλοιπες επιφάνειες που μπορεί να δει το μάτι μας.

Στην κεντρική κονσόλα σε περίοπτη θέση έχει τοποθετηθεί ένα αναλογικό ρολόι, μια αγαπημένη συνήθεια των Ιταλών και τα επίπεδα εξοπλισμού κάθε άλλο παρά φτωχά είναι, με το surround sound ηχοσύστημα των 17 ηχείων να προέρχεται από την Bowers & Wilkins.

[Maserati-Levante-Trofeo-640-8]

Στα προγράμματα που διαχειρίζονται τα χαρακτηριστικά απόδοσης της ηλεκτρονικά ελεγχόμενης ανάρτησης αλλά και του κινητήρα η Maserati, πρόσθεσε και το “Corsa”, το οποίο φέρει και λειτουργία Launch Control, η οποία βλετιώνει την απόκριση του γκαζιού, κάνει πιο γρήγορες τις αλλαγές του κιβωτίου, μειώνει το ύψος της ανάρτησης και την ίδια στιγμή αλλάζει και τα χαρακτηριστικά απόσβεσής της.

Η θα είναι επίσης η πρώτη Levante που θα εξοπλίζεται με το σύστημα δυναμικής ευστάθειας Integrated Vehicle Control, το οποίο δεν διορθώνει απλά τυχον γλιστρήματα των τροχών αλλά προνοεί για την αποτροπή τους πριν αυτά εμφανιστούν.

Η παραγωγή της Levante Trofeo αναμένεται να ξεκινήσει το ερχόμενο καλοκαίρι.