Δια στόματος του επικεφαλής για τις αγορές της Ευρώπης, της Αφρικής και της Μέσης Ανατολής, η αντικατάσταση του V40 είναι πλέον επιβεβαιωμένη, σύμφωνα με το drive.gr.

Τουλάχιστον αυτό λένε οι πληροφορίες από τους βρετανούς συνεργάτες μας, παρότι μέχρι πρότινος οι άνθρωποι της εταιρείας μας έλεγαν ότι η νέα γενιά του μικρομεσαίου Volvo βρίσκεται στον αέρα.

Σύμφωνα λοιπόν με τις πληροφορίες αυτές, το νέο μοντέλο θα βασίζεται στην κόμπακτ σπονδυλωτή πλατφόρμα της εταιρείας (CMA), την ίδια που χρησιμοποιεί και το XC40 δηλαδή. Αισθητικά θα αποτελεί μια ισχυρή εξέλιξη του σημερινού μοντέλου, χωρίς όμως να είναι ριζικά διαφορετικό σε εικόνα.

Σε αντίθεση με τη δυναμική και διαφορετική εικόνα του κόμπακτ SUV της, η εταιρεία θέλει κάτι πιο συμβατικό για το μικρομεσαίο της.

Τα μηχανικά του μέρη θα είναι επίσης κοινά με του XC40, κάτι που σημαίνει ότι θα υπάρξει αφενός υβριδική, αφετέρου και πλήρως ηλεκτρική έκδοση του μοντέλου.

Προς το παρόν δεν έχει γίνει γνωστό κάτι περισσότερο, γνωρίζουμε όμως για τη Volvo ότι δε θα προσθέσει κάποιο νέο μοντέλο στη γκάμα της από σήμερα έως και το 2020.

Παρότι δηλαδή ένα ανοιχτό ή ένα κουπέ μοντέλο δεν την αφήνει αδιάφορη, αυτή τη στιγμή δεν περιλαμβάνεται στο πλάνο παραγωγής της.

Αντ’ αυτού θεωρεί πως είναι η ώρα να κεφαλαιοποιήσει την επένδυση που έχει κάνει για τα σημερινά μοντέλα της και με αυτά αγγίξει τις 800.000 πωλήσεις στον επόμενο ενάμιση χρόνο.

Είναι μια αύξηση που δε λες μικρή με δεδομένο ότι το 2017 πούλησε παγκοσμίως 571.577 αυτοκίνητα και ήδη ήταν 7% περισσότερα από το 2016.

Ο Lex Kerssemakers, δήλωσε: «Θα ήταν ωραία να είχαμε ένα ανοιχτό ή ένα κουπέ μοντέλο στη γκάμα μας. Αποτελούν μια αφρόκρεμα, η οποία όμως δεν είναι απαραίτητη για να επιβιώσεις. Οποιοδήποτε νέο μοντέλο θα προστεθεί στη γκάμα μετά το 2020. Εξάλλου αυτή τη στιγμή καλύπτουμε το 98% της αγοράς και προτιμούμε να ρίξουμε όλο το βάρος μας στον εξηλεκτρισμό των σημερινών μοντέλων για να καλύψουμε ακόμα περισσότερο δρόμο προς το στόχο που θέλει έως το 2025 το 25% των μοντέλων μας να είναι ηλεκτρικά».