Το νέο ES πατά πάνω στην παγκόσμια πλατφόρμα Toyota New Global Architecture (TNGA) που υποστηρίζει και άλλα μοντέλα της Toyota και της Lexus περιλαμβανομένου του Camry, όπως γράφει ο Γιάννης Κουτσουφλάκης στο drive.gr.

Αλλά εκτός από το εντυπωσιακό στάιλινγκ που βλέπουμε στη φωτογραφία, το νέο Lexus ES αναμένεται να έχει σημαντικές αναβαθμίσεις έναντι του απερχόμενου, που σημειωτέον αποτελεί την κορυφαία σε πωλήσεις μπερλίνα της ιαπωνικής εταιρείας στην Αμερική.

Εκτός λοιπόν από τους αναβαθμισμένους 4κύλινδρους υβριδικούς κινητήρες και τα βενζινοκίνητα μοτέρ V6, το Lexus ES 2019 θα ενσωματώνει επίσης μια σειρά από νέα συστήματα και βοηθήματα ασφαλείας, στα οποία θα περιλαμβάνονται αυτοματοποιημένα συστημάτων φρεναρίσματος και διεύθυνσης.

Πέρα από τη φωτογραφία, μέχρι στιγμής δεν έχει δοθεί στη δημοσιότητα καμία τεχνική λεπτομέρεια, αλλά υποθέτουμε ότι όσον αφορά την τοποθέτηση του αυτοκινήτου στην αγορά, αυτή δεν θα αλλάξει. Δηλαδή θα συνεχίσει να ανταγωνίζεται μοντέλα όπως η Mercedes-Benz E-Class, η BMW 5 Series, το Audi A6, η Jaguar XF και το Volvo S90. Σαφώς, η γκάμα της Lexus θα συνεχίσει να κορυφώνεται με τη λιμουζίνα LS.

Αντίθετα από τα πισωκίνητα της κατηγορίας, το νέο Lexus ES θα συνεχίσει να είναι προσθιοκίνητο και φιλικό για τους εταιρικούς στόλους στη Β. Αμερική, χάρη στο σχετικά μεγάλο πορτμπαγκάζ και την οικονομικά προσιτή υβριδική έκδοση.

«Η έβδομη γενιά ES προκύπτει από μια επανασχεδιασμένη εξίσωση πολυτέλειας, που χαρακτηρίζεται από ελκυστικό σχεδιασμό, σπορ επιδόσεις και το φημισμένο ραφινάρισμα της Lexus», είναι η λακωνική αναφορά της εταιρείας μέχρι το επίσημο ντεμπούτο του αυτοκινήτου στο Auto China 2018, στο Πεκίνο, στις 23 Απριλίου -25 για το κοινό.