Ύστερα από την κουπέ και την καμπριολέ, είναι η σειρά της 4θυρης και της στέισον έκδοσης της E-Class να αποκτήσουν έκδοση AMG 53, όπως γράφει ο Γιάννης Κουτσουφλάκης στo drive.gr.

H νέες 53άρες έρχονται να αντικαταστήσουν στους καταλόγους τις προηγούμενες 43άρες που φορούσαν μοτέρ V6 με 401 άλογα. Η αλλαγή κάτω από το καπό είναι σημαντική, καθώς τοποθετείται ο νέος 6κύλινδρος σε σειρά της Daimler, Μ256. Ένα 3λιτρο μοτέρ με δύο τούρμπο, ένα συμβατικό twin-scroll που κάνει τη βαριά δουλειά, με ανώτατη πίεση στα 29 psi, και ένα ηλεκτρικό για να γεμίζει τα κενά όσο το κλασικό σηκώνει πίεση.

Με αυτά και με αυτά, το μοτέρ ανεβαίνει στους 435 PS και στα 53 kgm. Αυτό το μπλοκ εφοδιάζεται με EQ Boost, δημιουργώντας ένα ελαφρύ υβριδικό σύστημα, με μίζα-εναλλάκτη που τροφοδοτείται από μια 48βολτη μπαταρία. Το EQ Boost επιτρέπει ένα πλεόνασμα ισχύος 23 ίππων και ροπής 25,5 kgm.

Η συνολική ισχύς της Ε 53 περνά και στους τέσσερις τροχούς  μέσω ενός αυτόματου σασμάν με εννέα ταχύτητες. Οι δύο E 53 χρειάζονται 4,5” για να πιάσουν τα πρώτα 100 km/h από στάση, με τη τελική να περιορίζεται ηλεκτρονικά στα 250 km/h –έξτρα μπορεί να ρυθμιστεί ο κόφτης στα 270 km/h.

Από εμφάνιση και κοσμητική άποψη, υπάρχουν κάποιες αλλαγές σε σχέση με την Ε 43. Η πιο εμφανής είναι στο πίσω μέρος, με 4μπουκη εξάτμιση που δίνει πιο σπορ look στο αυτοκίνητο. Για τον ίδιο λόγο ανασχεδιάστηκε και ο διαχύτης. Εμπρός, οι πιο παρατηρητικοί θα δουν την εμφάνιση δύο νεύρων στο κέντρο του καπό που συμβολίζουν καλύτερα την ισχύ του μοτέρ σε αυτή την έκδοση. Έξτρα, οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να τοποθετήσουν ζάντες 20”.

Στο εσωτερικό, η 53άρα Ε-Class ξεχωρίζει από το τιμόνι νέας σχεδίασης που ενσωματώνει κουμπιά αφή, ενώ διαθέτει και ένα «αγωνιάρικο» κόκκινο δαχτυλίδι στις 12:00.

Η νέες Mercedes-AMG E 53 αναμένεται να ενσωματωθούν τάχιστα στον κατάλογο της E-Class, οπότε μείνετε συντονισμένη και για την τιμή τους.