Ο πρώτος νέος κινητήρας της VW είναι ο 1.500άρης TGI, που καίει βενζίνη και φυσικό αέριο. Βασίζεται πάνω στον βενζινοκινητήρα 1.5 TSI ACT (με σύστημα απενεργοποίησης των μισών κυλίνδρων), διαθέτει turbo μεταβλητής γεωμετρίας και κύκλο καύσης Miller, όπως γράφει ο Σπύρος Χώτος στο newsauto.gr.

Η απόδοση της ισχύος του νέου 1.5 TGI βρίσκεται στους 130 ίππους, η ροπή αγγίζει τα 200 Nm (στις 1.400 σ.α.λ.) και η μέση κατανάλωση που θα προσφέρει π.χ. στο τωρινό Golf είναι μόνο 3.5 κιλά φυσικού αερίου ανά 100 χλμ. (με αυτόματο κιβώτιο DSG). Η αυτονομία του ρεζερβουάρ φυσικού αερίου είναι 490 χλμ. και άλλα 190 χλμ. προσφέρει το ρεζερβουάρ βενζίνης.

Ο δεύτερος νέος κινητήρας είναι ο 2λιτρος TDI της σειράς EA288 Evo. Το μοτέρ αυτό συνδυάζεται για πρώτη φορά με ένα «ήπιο» υβριδικό σύστημα και μια μπαταρία ιόντων λιθίου, για να μειώσει κατανάλωση και ρύπους. Θα προσφερθεί σε εκδόσεις ισχύος από 136 έως 204 ίππους, ενώ εκτός από τα μοντέλα της VW θα χρησιμοποιηθεί και σε μοντέλα της Audi με μοτέρ τοποθετημένο κατά τον διαμήκη άξονα, αλλά και σε όλα τα μοντέλα των εταιρειών του VW Group που βασίζονται πάνω στην πλατφόρμα MQB.

Στο πεδίο των ρύπων, μέσω της υιοθέτησης πολλών νέων τεχνολογιών (αλλαγμένος θάλαμος καύσεως, νέα λειτουργία τουρμπίνας, παρουσία συστήματος SCR και φίλτρου DPF), ο 2λιτρος TDI EA288 Evo έχει έως και 10% χαμηλότερες εκπομπές CO2, προσφέροντας παράλληλα αυξημένη έως και κατά 9% ισχύ και ροπή.

Τέλος, στα πλαίσια πάντα του φετινού Vienna Motor Symposium η VW ανακοίνωσε επίσημα ότι το επόμενο Golf θα φέρει «ήπιο» υβριδικό σύστημα κίνησης με 48-Volt μπαταρία, το οποίο αναμένεται να μειώσει δραστικά τους ρύπους και την κατανάλωση του μοντέλου, παρέχοντας παράλληλα επιπλέον δυναμισμό λόγω και του ηλεκτρικού συστήματος.