Το πολυτελές SUV θα συνδυάσει ένα υπερτροφοδοτούμενο V6 3,0 λίτρων κινητήρα με ένα ηλεκτρικό σύνολο προκειμένου να παράγει συνδυαστική ισχύ 462 ίππους και 700 Nm ροπής. Μια μπαταρία ιόντων λιθίου 14,1 kW/h θα δώσει στο μοντέλο ένα εύρος 44 km στο υπερβολικά αισιόδοξο κύκλο δοκιμών του NEDC.
Ο ηλεκτροκινητήρας της Cayenne E-Hybrid παράγει μόνο 134 ίππους και ροπή στρέψης 400 Nm. Βοηθά επίσης το SUV να φτάσει τα πρώτα 100 km/h από στάση σε 4,8 sec και να επιτύχει μέγιστη ταχύτητα 253 km/h. Το μόνο διαθέσιμο σύστημα μετάδοσης είναι το αυτόματο κιβώτιο οκτώ σχέσεων το οποίο συνδυάζεται με τετρακίνηση. Οι πολλαπλές λειτουργίες οδήγησης επιτρέπουν στους ιδιοκτήτες να αποφασίζουν σχεδόν για τα πάντα, αφού μεταξύ άλλων οι ρυθμίσεις περιλαμβάνουν κίνηση αποκλειστικά με ηλεκτρική ενέργεια ή Sport Plus για χρήση αυτής μόνο για λόγους που εξυπηρετούν την ταχύτερη επιτάχυνση.
Σε τυποποιημένη μορφή, η Cayenne E-Hybrid διαθέτει ενσωματωμένο φορτιστή 3,6 kW και απαιτεί 7 ώρες και 48 min για να ξαναγεμίσει την μπαταρία μέσω σύνδεσης 230 V που λειτουργεί σε 10 amper. Με τον προαιρετικό φορτιστή των 7,2 kW και μια πηγή τροφοδοσίας 230 volt, 32 amper, ο χρόνος πέφτει σε 2 ώρες και 18 min. Ένας ενισχυτής smartphone επιτρέπει στους ιδιοκτήτες να προγραμματίζουν τη φόρτιση από απόσταση και μπορούν επίσης να προκαθορίζουν τις ρυθμίσεις HVAC.
Εκτός από το σήμα E-Hybrid, οι μόνοι τρόποι να ξεχωρίσεις την έκδοση PHEV από τα υπόλοιπα μοντέλα Cayenne είναι οι οι πράσινες δαγκάνες στα θηριώδη φρένα και το επιπλέον πτερύγιο για την απόκρυψη του φορτιστή. Στο εσωτερικό, οι πρόσθετες ρυθμίσεις για το συγκρότημα μετρητών μπορούν να δείξουν την κατάσταση φόρτισης και την κατανάλωση ηλεκτρικής ενέργειας. Πράσινες ενδείξεις εμφανίζονται στην οθόνη του στροφόμετρου και της οθόνης Sport Chrono. Οι αγοραστές θα αποκτήσουν επίσης μια εκτεταμένη γκάμα εξοπλισμού που θα περιλαμβάνει το πακέτο Sport Chrono, ενεργό σύστημα ανάρτησης και την τελευταία μορφή κλιματισμού.
Η E-Hybrid θα πάρει τα συστήματα υποβοήθησης οδηγού InnoDrive της Porsche προαιρετικά. Η εξελιγμένη έκδοση του Adaptive cruise control συνδυάζει δεδομένα από αισθητήρες και χάρτες για να ρυθμίσει κατάλληλα τον ηλεκτροκινητήρα ανάλογα με τις συνθήκες που επικρατούν στο δρόμο. Θα πρέπει να είστε υπομονετικοί εάν αποφασίσατε να αποκτήσετε το SUV επιδόσεων PHEV του γερμανικού εργοστασίου. Η Cayenne E-Hybrid δεν θα φτάσει στις Ηνωμένες Πολιτείες πριν τις αρχές του 2019 και θα έχει μια βασική τιμή πάνω από 80.000 δολάρια. Όλες οι Cayenne του 2019 θα είναι διαθέσιμες με νέες επιλογές, όπως μασάζ καθισμάτων, θερμαινόμενο παρμπρίζ, head up display και ζάντες 22 ιντσών.
Πηγή: newsauto.gr