Τέλος εποχής για την Opel. Ο Γερμανός κατασκευαστής, ο οποίος θα συνδεθεί με το Groupe PSA στην επόμενη γενιά του Corsa, θα σταματήσει μόνιμα την παραγωγή του πετρελαιοκίνητου μίνι στη Γηραιά Ήπειρο, όπως διαβάζουμε στο drive.gr.

Δεν έχουμε φτάσει ακόμα στο σημείο όπου οι κατασκευαστές να απομακρύνουν το ντίζελ από κατηγορίες όπως αυτή των κόμπακτ οικογενειακών μοντέλων. Αλλά η ταχεία εξαφάνιση αυτού του είδους κινητήρα σε μικρότερα αυτοκίνητα ξεκίνησε για τα καλά. Έχοντας ήδη συνταξιοδοτηθεί στα αυτοκίνητα πόλης, το ντίζελ βρίσκεται στη διαδικασία απομάκρυνσης και από την αμέσως μεγαλύτερη κατηγορία. Η συρρίκνωση της γκάμας ντίζελ σε μοντέλα όπως το VW Polo, το Renault Clio ή το Peugeot 208 έρχονται προς επίρρωση αυτής της τάσης.

Για την ώρα, ο κατασκευαστές εξακολουθούν να διαθέτουν μικρούς TDI, dCi, HDI, TDCi κ.ο.κ σε μοντέλα που είναι, στη θεωρία, ικανά να αντιμετωπίσουν την πόλη το ίδιο καλά με τους δρόμους της περιφέρειας και τον αυτοκινητόδρομο. Αλλά για πόσο καιρό ακόμη, Γερμανοί, Γάλλοι, Ιταλοί και Ασιάτες κατασκευαστές θα πουλούν ντίζελ σε αυτά τα αυτοκίνητα που είναι μπεστ-σέλερ;

Σύμφωνα με τα στοιχεία πωλήσεων, το 2018, όλα τα μοντέλα ντίζελ του κατηγορίας των σουπερμίνι βρίσκονται σε πτώση, με εξαίρεση το Nissan Micra. Αυτή η σταθερή μείωση των πωλήσεων οδήγησε την Opel να προγραμματίσει τη συνταξιοδότηση του ντίζελ Corsa, το οποίο θα αποσυρθεί από την παραγωγή αργότερα αυτό το καλοκαίρι. Θυμηθείτε ότι το μελλοντικό Corsa θα είναι ένας ξάδελφος του Peugeot 208, το οποίο μπορεί να «εισπράξει» επίσης τα δέοντα.

Με την άφιξη των υβριδικών και των μικρό-υβριδικών συστημάτων κίνησης, τα μικρά βενζινοκίνητα μοντέλα ζουν μια δεύτερη νεότητα που οδηγεί όμως προς την έξοδο τα μοντέλα ντίζελ. Ένα καύσιμο που βρίσκεται στο μάτι του κυκλώνα λόγω της πρόσφατης -άδικης- κακής δημοσιότητας.