Διαθέτοντας 625 ίππους, καταιγιστικές επιδόσεις αλλά και την κατάλληλη επιθετική αμφίεση εξωτερικά, το πανίσχυρο sedan της BMW πηγαίνει την υπόθεση γρήγορο premium saloon ένα βήμα πιο κάτω. Η BMW λέει ότι έχει «επιβλητικά επίπεδα ώθησης» και είμαστε διατεθειμένοι να συμφωνήσουμε, όπως γράφει ο Γιάννης Τσιρογιάννης στο newsauto.gr.
H μεγαλύτερη διαφορά της νέας M5 Competition σε σχέση με την «αδελφή» της, εντοπίζεται όπως αναμενόταν στο χώρο του κινητήρα. Ο 4.4 λίτρων V8 twin-turbo της M5 σκαρφάλωσε τώρα στους 625 ίππους (στις 6000 rpm), με αύξηση της ροπής μάλιστα σε μεγαλύτερο εύρος. Το 0-100 km/h απαιτεί μόλις 3,3 sec, 0,3 sec ταχύτερη από την «κανονική» έκδοση, ακόμη και στην επιτάχυνση μέχρι τα 160 km/h.
Η M5 Competition χρησιμοποιεί την ίδια μετάδοση (αυτόματο 8άρι κιβώτιο M Steptronic) με τη M5. Η BMW έχει χαμηλώσει το αμάξωμα κατά 7mm και υπάρχουν επίσης αλλαγές στην ανάρτηση, τα ελατήρια και τα αμορτισέρ. Το αυξημένο κάμπερ στο μπροστινό μέρος του αυτοκινήτου υπόσχεται αύξηση της σταθερότητας σε υψηλές ταχύτητες, ενώ η πιο άκαμπτη αντιστρεπτική δοκός στο πίσω τμήμα λειτουργεί επιπλέον θετικά. Μία σκληρότερη ανάρτηση 10% μπορεί να σας δώσει μια ελαφρώς πιο ευχάριστη νότα στο δρόμο, αλλά η BMW λέει πως το αποτέλεσμα είναι μια βελτίωση στη αίσθηση του τιμονιού – ακόμη και στη λειτουργία «Comfort». Η λειτουργία «Sport» είναι κατάλληλη για λίγους ζεστούς γύρους στο Nurburgring, ενώ το «Sport Plus» προσδίδει στη M5 Competition ακόμη πιο παιχνιδιάρικη αίσθηση.
Ακριβώς όπως και η «πρότυπη» M5, η Competition στέλνει την ισχύ και στους τέσσερις τροχούς, ωστόσο, συνοδεύεται από προαιρετική λειτουργία που στέλνει τη ροπή μόνο στους πίσω τροχούς, για γρήγορες εξόδους από τις στροφές.