Η νέα BMW M5 Competition αποδίδει 625 PS, δηλαδή 25 άλογα παραπάνω από το στάνταρ μοντέλο. Ισχύς που την καθιστά ταχύτερη στο σπριντ 0-100 km/h από τη μεγάλη αντίπαλό της Mercedes-AMG E 63 S κατά ένα δέκατο του δευτερολέπτου: 3,3” vs 3,4”, σύμφωνα με το drive.gr.
Όσον αφορά την εντυπωσιακή μέτρηση 0-200 km/h, εκεί η M5 Competition ρίχνει τρία δέκατα στην στάνταρ M5, γράφοντας 10,8”.
To 4,4λιτρο διτούρμπινο μοτέρ V8 τεχνολογίας M TwinPower Turbo αποδίδει την ίδια ροπή με την έκδοση ισχύος του 600 ίππων, ήγουν 76,4 kgm από τις 1.800 rpm, αλλά αυτή αποδίδεται σε ένα ευρύτερο κατά 200 rpm φάσμα στροφών, ανεβαίνοντας στην κορυφή στις 5.800 rpm. H BMW λέει ότι η M5 Competition έχει «ακόμα πιο άμεση απόκριση και ειδικό set-up στο σασί, για να εξασφαλίζει μια αγωνιστικά εμπνευσμένη εμπειρία».
Η ισχύς και η ροπή στέλνεται φυσικά και στους τέσσερις τροχούς μέσω του ίδιου 8αριού αυτόματου M Steptronic και του συστήματος τετρακίνησης Μ xDrive που βρίσκουμε και στη στάνταρ M5. Επιπλέον, να θυμίσουμε την ύπαρξη του Active M Differential στο πίσω άξονα που δίνει στο αυτοκίνητο τον πισωκίνητο χαρακτήρα του.
Οι αλλαγές σε σχέση με τη στάνταρ M5 περιλαμβάνουν το σύστημα εξάτμισης M Sport της BMW (βασικός εξοπλισμός), η ένταση του οποίου μπορεί να ρυθμιστεί μέσω διακόπτη -M Sound Control. Επίσης υπάρχουν νέες βάσεις κινητήρα με υψηλότερο ρυθμό στο ελατήριο για την ταχύτερη απόκριση του κινητήρα και τη βελτίωση της δομικής ακαμψίας στο εμπρός μέρος του αυτοκινήτου. Η M5 Competition πατά επίσης σε ανάρτηση με set-up προσανατολισμένο ακόμη περισσότερο προς τις επιδόσεις, με μεγαλύτερη αντίσταση στην κλίση και μειωμένο ύψος κατά επτά χιλιοστά.
Στο κοσμητικό κομμάτι, οι αλλαγές είναι ήσσονος σημασίας, αλλά υπό το προσδιοριστικό πνεύμα της ενισχυμένης απόδοσης του αυτοκινήτου: Μαύρη γυαλιστερή γρίλια στη μάσκα, πλευρικά «βράγχια» και χείλος εκφυγής στην πόρτα του πορτμπαγκάζ, καθώς και σήμανση «Competition».
Αυτή η πιο hot έκδοση της Μ5 είναι το τέταρτο μοντέλο «Competition» στην γκάμα της βαυαρικής εταιρείας, μαζί με τις M3 Competition, M4 Competition και την άρτι αφιχθείσα M2 Competition. Η τελευταία θα αντικαταστήσει ολοκληρωτικά την M2, ενώ οι υπόλοιπες θα διατίθενται παράλληλα με τα στάνταρ αδέλφια τους.
Η πρώτες παραδόσεις της νέας M5 Competition, στην Ευρώπη όπως και στην Ελλάδα, θα ξεκινήσουν από το Σεπτέμβριο, με τιμή τουλάχιστον 30 χιλιάρικά πάνω από τα 175 της στάνταρ BMW M5.