Η GT είναι ένα εξειδικευμένο αυτοκίνητο, αλλά αυτό δεν εμποδίζει τη Mercedes-AMG να πολλαπλασιάσει τις παραλλαγές της. Από το λανσάρισμά της στο τέλος του 2016, η Roadster προσφέρεται σε GT και GT C, με το μοτέρ V8 4.0 biturbo που αποδίδει αντίστοιχα 476 και 557 PS. Όπως και στο Coupé όμως, το Affalterbach λανσάρισε και μια ενδιάμεση έκδοση, την GT S, με τους 522 ίππους, σύμφωνα με το drive.gr.

Η ροπή για την περίπτωση ανεβαίνει στη μέγιστη τιμή των 68,3 kgm από τις 1.900 rpm, μόλις ένα χιλιογραμμόμετρο λιγότερο από τη C. Έτσι πριν φτάσεις στην ευθεία τα 308 km/h, προηγουμένως το χρονόμετρο έχει σταματήσει στα 3,8” στα πρώτα 100 km/h. Νούμερα  που όπως αναμενόταν βρίσκονται μεταξύ της GT (302 km/h και 4,0”) και της GT S (316 km/h και 3,7”). Κατά τα λοιπά έχουν τη γνωστή συνταγή όσον αφορά το συνδυασμό με τον V8 4.0 biturbo: Διπλοσύμπλεκτο 7άρι κιβώτιο και πίσω κίνηση.

Όπως και η S, η C διαθέτει ηλεκτρονικό πίσω διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης, σπορ σύστημα εξάτμισης, κάρμπον κεραμικούς δίσκους φρένων με 390 mm εμπρός και 360 mm πίσω και σύστημα οδηγικών ρυθμίσεων που περιλαμβάνει και θέση «Race».. Αντίθετα, οι πίσω κατευθυντήριοι τροχοί παραμένει αποκλειστικό προνόμιο του high-end μοντέλου.

Στο βασικό εξοπλισμό υπάρχουν 19ιντσες ζάντες εμπρός και 20άρες πίσω. Η βασική διαμόρφωση περιλαμβάνει καθίσματα από δέρμα και μικροϊνες και εσωτερικές διακοσμήσεις σε χρώμα αλουμινίου. Ο κατάλογος των έξτρα περιλαμβάνει πιο σπορ καθίσματα AMG Performance που ενσωματώνουν θέρμανση του λαιμού και διακοσμητικά στοιχεία κάρμπον.

Η Mercedes-AMG δηλώνει ότι το βιβλίο παραγγελιών είναι ανοικτό, αλλά αυτή τη στιγμή η τιμή στην Ελλάδα δεν έχει γίνει ακόμη γνωστή. Οι παραδόσεις θα ξεκινήσουν αυτό το καλοκαίρι. Απομένει να δούμε αν θα ακολουθήσει και μια έκδοση GT Roadster R με το V8 να σπρώχνει το αυτοκίνητο με στα 585 άλογα!