Η εταιρεία από τη Μόντενα, όπως όλα δείχνουν βρίσκεται σε προχωρημένα στάδια για την εξέλιξη ενός κουπέ κόμπακτ διαστάσεων, το οποίο θα έχει έναν κεντρικά τοποθετημένο κινητήρα.
Το 2012, ο πρώην Διευθύνων Σύμβουλος της Maserati, Harald Wester, μας είχε αποκαλύψει λεπτομέρειες για ένα σπορ αυτοκίνητο με κινητήρα στο κέντρο, μονοκόκ σασί από ανθρακόνημα και βάρος 1.200 kg. Η ισχύς των 454 ίππων θα προερχόταν από έναν V8 κινητήρα 4,7 λίτρων, όντας ένας σοβαρός ανταγωνιστής της Porsche 911. Ωστόσο, το μοντέλο δεν έλαβε ποτέ το πράσινο φως για την παραγωγή του μέσα στο 2015.
Ποια όμως θα μπορούσε να ήταν η σχεδιαστική μορφή του παραπάνω μοντέλου, εάν τελικά έβγαινε στην παραγωγή; Παρατηρώντας τις ψηφιακά επεξεργασμένες φωτογραφίες, δημιούργημα κάποιας σχεδιαστικής φίρμας από την Εσθονία, το μοντέλο της Maserati διαθέτει τα χαρακτηριστικά γνωρίσματα ενός σύγχρονου supercar, με χαμηλό ύψος, αεροδυναμικούς εξωτερικούς καθρέπτες, καθώς και μία ευμεγέθη εμπρός γρίλια.
Εάν υπήρχε η πιθανότητα να παραχθεί το συγκεκριμένο μοντέλο, η Maserati θα μπορούσε να τοποθετήσει τον V8 biturbo κινητήρα των 3,8 λίτρων, που φορά ήδη η Levante Trofeo, με απόδοση 598 ίππους και 74,4 kgm ροπής. Επί του παρόντος, η Maserati διαθέτει πέντε μοντέλα στην αγορά-Ghibli, Quattroporte, GranTurismo, GranCabrio και Levante. Θα ήταν όμως εξαιρετικό, τόσο για την ιταλική εταιρεία, όσο και για εμάς, να παρουσιάσει ένα μοντέλο που θα έμοιαζε πολύ με τις «θρυλικές» MC12 και Bora.
Πηγή: newsauto.gr