Η απάντηση είναι προφανής, είτε από τον τίτλο είτε αναλογιζόμενοι το γκελ που κάνουν στην αγορά εμβληματικά αυτοκίνητα -βλ. FIAT 500, MINI, VW Beetle, όπως διαβάζουμε στο drive.gr.

Οπότε ένα αυτοκίνητο περιορισμένης που θα βασίζεται στη 16βαλβιδη Delta HF Integrale δεν θα ήταν άσχημη ιδέα. Καθόλου, μάλιστα. Ο Κλεάνθης Τριανταφυλλίδης που κάλυψε το σαββατοκύριακο που μας πέρασε το Concours d’Elegance στη Villa d’Este -και θα διαβάσετε προσεχώς- δεν ήταν τυχερός για να δει την αναβίωση της Delta HF Integrale από κοντά.

Όπως έγραψε ο Amos στο λογαριασμό της εταιρείας στο Instagram, το χειροποίητο μοντέλο δεν ήταν έτοιμο εγκαίρως για τη Villa d’Este, γι’ αυτό και ο επιχειρηματίας αποφάσισε να δημοσιεύσει μια φωτογραφία του πρώτου δείγματος της σειράς και μερικά σχέδια του τελικού αυτοκινήτου.

«Χάρη σε όλους όσοι από εσάς μας έχουν ακολουθήσει μέχρι στιγμής, δεν θα απογοητεύσουμε», και κατέληξε ότι με την εμφάνιση του πρωτοτύπου σε εξέλιξη, το κομμάτι «παραγωγής» θα είναι έτοιμο να κάνει το ντεμπούτο του μέσα στους επόμενους μήνες. Όπως θα περιμένατε από ένα τέτοιο πρότζεκτ, «περισσότερα από 1.000 εξαρτήματα» είναι καινούργια ή αλλάζουν, συμπεριλαμβανομένου του χειροποίητου αλουμινένιου αμαξώματος και της ανθρακονημάτινης μάσκας.

Πριν από μερικούς μήνες, ο Amos είχε πει στο Classic Driver ότι η resto-mod Delta Integrale θα είχε διαφορετική γεωμετρία ανάρτησης, set-up που θα ευνοούσε την υπερστροφή, απλώς με δυνατό πάτημα του γκαζιού. Όσον αφορά το μοτέρ, ο δίλιτρος τούρμπο στην Delta HF Integrale 16v θα μπορούσε να ρυθμιστεί σε πολύ μεγαλύτερη ισχύ από τα αρχικά 200 PS στις 5.500 rpm και τα 30,4 kgm στις 3.000 rpm.

Με παρόμοιο τρόπο που θα φιλοτεχνηθεί στο χέρι το αμάξωμα, θα μπορούσε επίσης να αλλάξει και η καμπίνα. Σύμφωνα με τον Amos, η έμπνευση για το κόκπιτ του αυτοκινήτου προέρχεται από την Delta S4 Stradale. Η Lancia κατάφερε να κατασκευάσει 200 κομμάτια από αυτή την τελευταία μεταξύ 1985 και 1986 για να ομολογκάρει το αυτοκίνητο στο Group Β του WRC.

Περιγράφοντάς την ως «έκδοση αλά Singer της Lancia Delta Integrale», η Delta του Amos δεν έχει πίσω πόρτες, ενισχύοντας το σπορ χαρακτήρα του εμβληματικού ιταλικού μοντέλου. Φυσικά, οι λεπτομέρειες της παραγωγής και η τιμή εκκίνησης είναι ακόμη άγνωστες. Αλλά με δεδομένο το χρονοδιάγραμμα που έδωσε ο Eugene Amos, είναι θέμα ελάχιστων μηνών για να τις μάθουμε.