Σύμφωνα με βρετανικά δημοσιεύματα, η επόμενη γενιά της BMW M3, που αναμένεται να παρουσιαστεί μέσα στο 2020, θα διαθέτει μεγαλύτερη ιπποδύναμη αλλά και μικρότερο συνολικό βάρος από την σημερινή, κορυφαία έκδοση, CS, χάρη κυρίως στη υιοθέτηση της νέας αρχιτεκτονικής του πλαισίου, όπως αναφέρει το newsauto.gr.

Η νέα BMW M3 θα διαθέτει οροφή από carbon, η πλατφόρμα είναι η γνωστή από τις νέες Σειρές 5 και 7, με κωδικό CLAR, έχοντας ως αποτέλεσμα βάρος μικρότερο από τα 1.585 kg που ζυγίζει η έκδοση M3 CS.

Σε ότι αφορά τις επιδόσεις, η επόμενη γενιά της M3 αναμένεται να είναι ταχύτερη. Σε αυτό τον βασικό ρόλο παίζει η αυξημένη ιπποδύναμη, που όπως ακούγεται θα αγγίζει τους 472 ίππους, ενώ κλασσικά, η κίνηση θα μεταφέρεται στους πίσω τροχούς μέσω ενός χειροκίνητου κιβωτίου έξι σχέσεων, ενώ προαιρετικά θα μπορεί να τοποθετηθεί το εξαιρετικό αυτόματο οκτώ σχέσεων. Παρά το γεγονός ότι θα λείπουν συστήματα όπως η τετρακίνηση ή η υβριδική τεχνολογία, εν τούτοις η νέα M3 πιθανότατα να διαθέτει ενεργή τετραδιεύθυνση στον πίσω άξονα, βελτιώνοντας ακόμα περισσότερο την οδική συμπεριφορά.

Να θυμίσουμε ότι η τωρινή BMW M3 CS, σε σχέση με τη «βασική» έκδοση έχει χάσει 50 kg βάρους χάρη στην εκτεταμένη χρήση στοιχείων του αμαξώματος από συνθετικά υλικά ενισχυμένα με ανθρακόνημα. Ταυτόχρονα έχει αυξηθεί η απόδοση του bi-turbo εξακύλινδρου σε σειρά τρίλιτρου κινητήρα, η οποία φτάνει τους 460 ίππους, ενώ το κιβώτιο είναι το αυτόματο διπλού συμπλέκτη των 7 σχέσεων.