Στοχεύοντας σε μια σημαντική αναβάθμιση σε ποιοτικό και τεχνολογικό επίπεδο, όπως αναφέρει ο Γιάννης Χαρπίδης στο newsauto.gr.
Το νέο μεγάλο Range Rover αναμένεται το 2021 και θα βασίζεται στη νέα πλατφόρμα Modular Longitudinal Architecture (MLA) της εταιρίας. Χάρη στην εκτεταμένη χρήση αλουμινίου η νέα πλατφόρμα υπόσχεται σημαντική μείωση του βάρους ενώ το μεγάλος εύρος δυνατοτήτων διαμόρφωσης θα επιτρέψει την χρήση της σε μια μεγάλη γκάμα μοντέλων ενός του ομίλου Jaguar Land Rover.
Πλεονέκτημα της MLA αποτελεί και το γεγονός πως η σχεδίασή της επιτρέπει την υιοθέτηση τόσο plug-in υβριδικών όσο και πλήρως ηλεκτρικών συστημάτων. Άλλωστε η εταιρία έχει κάνει γνωστό πως στο μέλλον η γκάμα της θα διαθέτει μια πλήρη σειρά τέτοιων εναλλακτικών επιλογών μαζί με τους κλασικούς κινητήρες βενζίνης και πετρελαίου. Πάντως πολλά από τα γνωστά μέχρι τώρα κινητήρια σύνολα V6 και V8, αναμένεται να αντικατασταθούν από τη νέα γενιά εξακύλινδρων σε σειρά κινητήρων Ingenium που θα συνεργάζονται με ήπιο υβριδικό σύστημα 48V.
Οι διαστάσεις της νέας γενιάς Range Rover δεν αναμένεται να μεταβληθούν σημαντικά όπως άλλωστε και η σχεδιαστική φιλοσοφία που έχει συνδεθεί με τη ναυαρχίδα της JLR. Ωστόσο ο χαρακτήρας του αναμένεται να ενισχυθεί σε επίπεδο πολυτέλειας ενώ σημαντικό ρόλο θα παίξει και η αναβάθμιση της τεχνολογίας. Μεταξύ άλλων θα υπάρχει μια πιο σύγχρονη έκδοση του συστήματος Touch Pro Duo που υπάρχει στο Velar, ενώ φυσικά το αυτοκίνητο θα είναι εξοπλισμένο με την πιο σύγχρονη τεχνολογία συνδεσιμότητας που θα επιτρέπει μεταξύ άλλων ακόμα και την αλληλεπίδραση του αυτοκινήτου με το σπίτι ή το γραφείο του ιδιοκτήτη του. Τέλος αυξημένες θα είναι και οι δυνατότητες αυτόνομης οδήγησης ενώ δεν αποκλείεται να είναι διαθέσιμα και τα συστήματα αυτόνομης εκτός δρόμου οδήγησης που η εταιρία εξελίσσει αυτή τη στιγμή.