Σβήνουν τα κόκκινα φώτα, «τραγωδία» για τον Χάμιλτον
Με το που έσβησαν τα κόκκινα φώτα και δόθηκε η εκκίνηση, ο poleman Χάμιλτον πήρε έναν μηχανοκίνητο ύπνο και τον πέρασαν ο Φέτελ με τον Μπότας, ενώ τα πράγματα έγιναν απείρως χειρότερα όταν τον… διεμβόλισε ο Ράικονεν.
λόκαρε τους τροχούς του μπαίνοντας στην στροφή, βρήκε τον παγκόσμιο πρωταθλητή στη ρόδα και τον πέταξε εκτός πίστα, με αποτέλεσμα ο Βρετανός να πέσει στην τελευταία θέση και ο Ράικονεν να δεχτεί («σκληρή» μεν, σωστή δε) ποινή 10 δευτερολέπτων.
Κάπως έτσι ο Φέτελ μπροστά άρχισε να «πετάει» και πήγε τη διαφορά του στα 7 δεύτερα από τον Μπότας, με τον Φερστάπεν ν’ ακολουθεί και Ρικιάρντο- Ράικονεν να τρώγονται σαν τα τετράτροχα κοκόρια.
Και όλοι περίμεναν να δούνε τι θα γίνει με τον Χάμιλτον.
Θ’ αντεπιτίθετο από την τελευταία θέση;
«Αντεπίθεση» διαρκείας και πιτ
Μετά τους πρώτους γύρους, ο Λιούις πέρασε τους πάντες και πήγε 6ος, με την κατάταξη μπροστά να μην αλλάζει.
Στον 14ο γύρο ο Κίμι μπήκε μέσα για να βάλει τη μέση γόμα και να εκτίσει την ποινή των 10 δευτερολέπτων που του επιβλήθηκε, με αποτέλεσμα να βγει πίσω και από τις δύο Ρεντ Μπουλ και να κολλήσει στην πίσω πτέρυγα του Ρικιάρντο.
Οι «συνήθεις» Χούλκενμπεργκ, Οκόν και Μπάγκνουνσεν φλέρταραν εντός δεκάδας, με τον Αλόνσο να βρίσκεται και πάλι στις παρυφές της, αρκετά μακριά, φυσικά, από τα «ζεύγη» Φεράρι-Ρεντ Μπουλ και Μερσέντες.
Ρικιάρντο (19ος), Φέτελ (21ος), Μπότας (22ο) και Χάμιλτον (26ος) μπήκαν στα πιτ κατά σειρά, για να περάσουν όλοι από την soft γόμα στη μέση.
Ο απόλυτος «χαμός», όμως, δεν είχε έρθει ακόμα…
Ένας Έρικσον τ’ αλλάζει όλα…
Πάνω που η κατάσταση φαινόταν να σταθεροποιείται, στον 33ο γύρο ο Έρικσον έχασε τον έλεγχο του μονοθέσιού του, «καρφώθηκε» με πάρα πολλά χιλιόμετρα στα προστατευτικά λάστιχα και το Αυτοκίνητο Ασφαλείας μπήκε στην πίστα.
Ρεντ Μπουλ και Φεράρι τράβηξαν άμεσα τους οδηγούς τους μέσα (Φερστάπεν και Φέτελ- Κίμι, δηλαδή, μιας και ο Ρικιάρντο είχε μπει 1.5 γύρο) για να περάσουν εκ νέου στην soft γόμα από τη medium, με την Μερσέντες να κρατάει μέσα Μπότας- Χάμιλτον, στοχεύοντας στη νίκη.
Το Α.Α. έκατσε μέσα για 5 ολόκληρους γύρους (ορθή απόφαση, δεδομένης της σφοδρότητας του χτυπήματος του Έρικσον), αποχώρησε, όμως ούτε 2 περάσματα αργότερα ξαναμπήκε στην πίστα γιατί Γκροζιαν και Σάινθ αποφάσισαν να το γυρίσουν στα συγκρουόμενα και εγκατέλειψαν.
Οι συνεχείς παρουσίες του Αυτοκινήτου Ασφαλείας προφανώς και βοήθησαν την Μερσέντες που δεν είχε αλλάξει ελαστικά και, ως εκ τούτου, έφθειραν λιγότερο τη μέση γόμα τους, όμως η Σκουντερία δεν είχε πει ακόμα την τελευταία της λέξη.
Η οποία θα είχε τη μορφή εκκωφαντικής κραυγής.
ΠΗΓΗ: sdna