Το νέο Audi Sport Performance Parts R8 Edition βασίζεται στο R8 V10 Plus διαθέτοντας μία σειρά από αναβαθμίσεις στην αεροδυναμική και σε επιμέρους μηχανικά μέρη, όπως γράφει στο 4troxoi.gr ο Χρήστος Αποστολόπουλος.
Όπως διαβάζουμε στο διεθνή Τύπο, η παραγωγή της extreme αυτής εκδοχής του κεντρομήχανου R8 θα περιοριστεί σε μόλις 44 αντίτυπα. Οπτικά, το οπτικό πακέτο περιλαμβάνει μεταξύ άλλων ουκ ολίγα μέρη από carbon, ένα πιο «βαθύ» εμπρός splitter, μεγαλύτερες εισαγωγές αέρα, πιο τονισμένα πλευρικά skirts, διαφορετικό διαχύτη στο πίσω μέρος και μια ευμεγέθη, φυσικά, αεροτομή, σύμφωνα με το ίδιο ρεπορτάζ.
Σύμφωνα με τη Audi η κάθετη δύναμη που παράγεται στο πίσω μέρος της κατασκευής όταν η τελευταία επιτυγχάνει την τελική της ταχύτητα (330 χλμ./ώρα) είναι αυξημένη σε σχέση με ένα «ταπεινό» V10 Plus κατά 100 κιλά αγγίζοντας πλέον τα 250 κιλά. Στα 150 χλμ./ώρα, τα παραγόμενα κιλά είναι 52, διπλάσια δηλαδή σε σχέση μ’ ένα απλό R8.
Το Audi Sport Performance Parts R8 Edition πατά σε διαφορετικές και πιο ελαφριές 20άρες ζάντες σε συνδυασμό με ελαστικά Pilot Cup 2 της Michelin, που συνδυαστικά μειώνουν το βάρος ανά τροχό κατά 8 κιλά. Την ίδια στιγμή, η coilover ανάρτηση είναι ρυθμιζόμενη, και μάλιστα σε τρία στάδια, ενώ εκ των ουκ άνευ, φυσικά, είναι τα κεραμικά φρένα και η εξάτμιση από τιτάνιο. Στον κινητήρα, τέλος, δεν παρατηρούνται επεμβάσεις, με τον V10 των 5,2 λίτρων να συνεχίζει… απτόητος να παρέχει τις υπηρεσίες του