Το δεύτερο μοντέλο της Polestar, με την ονομασία Polestar 2 θα λανσαριστεί σε δύο χρόνια ως άμεσος αντίπαλος του Tesla Model 3. Η τιμή του θα κυμαίνεται ανάμεσα στις 35 και τις 60 χιλιάδες ευρώ, θα έχει ισχύ 400 ίππων και αυτονομία κοντά στα 600 km κατά τον Jonathan Goodman, COO της Polestar, σύμφωνα με το drive.gr.
Ο Goodman, μιλώντας στους συναδέλφους μας στο Autocar κατά το διάρκεια του Goodwood Festival of Speed, επιβεβαίωσε κάμποσες λεπτομέρειες για το δεύτερο μοντέλο της ηλεκτρικής φίρμας επιδόσεων της Volvo.
Μιλώντας σχετικά με την αυτονομία των 350 μιλίων του βασικού μοντέλου, δήλωσε: «Το μοντέλο θα αντιπροσωπεύει το χαμηλότερο “bookend” της γκάμας στις εκθέσεις μας και, προς το παρόν, θα μας δώσει τον απαραίτητο όγκο που χρειαζόμαστε στην αγορά των EV».
Το Polestar «2» εννοείται ότι συνδέεται στενά με το πρωτότυπο 40.2 που παρουσιάστηκε στις αρχές του περασμένου έτους, παράλληλα με το πρωτότυπο 40.1 που μετουσιώθηκε σε αυτοκίνητο παραγωγής με το Volvo XC40.
Η Polestar χρησιμοποίησε το FoS για να παρουσιάσει για πρώτη φορά στη Βρετανία το νέο υβριδικό μοντέλο επιδόσεων Polestar 1. Στη χώρα αυτή 600 υποψήφιοι ιδιοκτήτες έχουν καταθέσει ήδη προκαταβολές για το πρώτο βενζινοηλεκτρικό κουπέ της Polestar. Το αυτοκίνητο κοστίζει £135.000 (153.00 ευρώ) και οι πρώτες παραδόσεις να τοποθετούνται στις αρχές του 2019. Το αμιγώς ηλεκτρικό Polestar 2 θα ακολουθήσει μέχρι το 2020 και, πιθανώς την ίδια χρονιά, η γκάμα θα συμπληρωθεί από ένα μεγαλύτερο, αμιγώς ηλεκτρικό crossover, το Polestar 3.
Ο Goodman επίσης προειδοποίησε ότι κάθε καθιερωμένος κατασκευαστής που λανσάρει ή θα λανσάρει αποκλειστικά ηλεκτρικές υπό-φίρμες τα επόμενα χρόνια, που βασίζονται στον εναλλακτικό σχεδιασμό, μπορεί να κάνει ένα μεγάλο λάθος, δεδομένου του ρυθμού με τον οποίο θα αναπτυχθεί η αγορά των EV.
«Η παγκόσμια αγορά ηλεκτρικών αυτοκινήτων ανερχόταν σε τέσσερα εκατομμύρια αυτοκίνητα το 2017», εξήγησε ο Goodman, «αλλά γενικά αναμένεται να ανέλθει σε 29 εκατομμύρια μέχρι το 2025. Οι ιδιοκτήτες EV θα προέρχονται από όλα τα κοινωνικά στρώματα. Γι’ αυτό είναι λάθος να υποθέτουμε ότι, επειδή τα αυτοκίνητα είναι ηλεκτρικά, πρέπει να τα σχεδιάζουμε ιδιόρρυθμα ή φουτουριστικά. Άλλες φίρμες μπορεί να το κάνουν αυτό, αλλά αν ψαχνόμαστε σε μια αγορά που θα φτάσει τα 30 εκατομμύρια αυτοκίνητα μέσα σε επτά χρόνια, δεν θα είναι εξειδικευμένη. Θα πρόκειται για μαζική. Έτσι, αυτό που έχει να κάνεις είναι να σχεδιάσεις απλώς ένα ωραίο αυτοκίνητο -όχι κάποιο με ένα μεγάλο μπλε αναλάμπον φανάρι στο πλάι».
Σε αντίθεση με τον αλαζονικό τρόπο που ακολούθησε η Tesla στην προσέλκυση πελατών, ο Goodman θέλει η Polestar να επιδείξει μια συμπεριφορά χωρίς αποκλεισμούς απέναντι στους πελάτες της. «Νομίζω ότι είναι πολύ επικίνδυνο για μάρκες όπως η δική μας να καθίσουμε εδώ και να ρωτήσουμε, «ποιο είναι το είδος του πελάτη μας», και συνέχισε: «Τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα θα είναι εξίσου ελκυστικά για τα νέα στελέχη, όπως και για τους συνταξιούχους του Λονδίνου. Είναι μια νέα αγορά και οι προθέσεις των καταναλωτών θα διαφέρουν. Πρέπει λοιπόν να είμαστε μια φιλόξενη φίρμα που σημαίνει όχι tech-freak, κλικαδόροι ή επικριτικοί».