Κατά γενική ομολογία, η Porsche Macan είναι η κλασσική περίπτωση του αυτοκινητικού success story στην κατηγορία των μεσαίων SUV πολυτελείας έχοντας από το 2014 μέχρι σήμερα καταφέρει να πουλήσει πάνω από 350.000 αντίτυπα σε ολόκληρο τον κόσμο αποτελώντας και το 2018 το best seller μοντέλο των Γερμανών (δείτε εδώ τις πωλήσεις της εταιρείας στο πρώτο 6μηνο του έτους), σύμφωνα με όσα αναφέρει στο άρθρο του στο 4troxoi.gr ο Χρήστος Αποστολόπουλος.
Παρ’ όλα αυτά, ένα ελαφρώς ανανεωμένο μοντέλο, με αρκετές ουσιώδεις όμως αλλαγές στα «σωθικά» του, βρίσκεται ήδη προ των πυλών, όπως χαρακτηριστικά μπορείτε και εσείς να δείτε μαζί με εμάς στο πλούσιο φωτογραφικό υλικό που σας παραθέτουμε.
Το νέο, λοιπόν, φέρνει μαζί της η νέα Porsche Macan; To A και το Ω των αλλαγών που «κουβαλά» έχει να κάνει με την ανανεωμένη γκάμα κινητήρων που θα φιλοξενούνται κάτω από το εμπρός καπό του αυτοκινήτου. Έτσι, στη βάση της πυραμίδας θα υπάρχει και τώρα ο 2λιτρος βενζινοκινητήρας των Γερμανών με τη διαφορά, όμως, ότι θα αποδίδει 300 αντί για 252 ίππους. Η έκδοση S θα τροφοδοτείται από έναν 3λιτρο V6 κινητήρα, όμοιο με αυτόν της 4θυρης Panamera, που αναμένεται να παράγει 355 ίππους, δηλαδή 20 παραπάνω από την εκδοχή του συνόλου που παραδίδει έως τα τέλη της χρονιάς που διανύουμε τη σκυτάλη, σύμφωνα με το 4troxoi.gr.
Φυσικά, το «παρών» θα δίνει και η κορυφαία έκδοση Turbo με τον 3,6 V6 της υπάρχουσας γενιάς του «μικρού» SUV των Γερμανών να δίνει τη θέση στην 6κύλινδρη επίσης μονάδα των 2,9 για την περίσταση λίτρων. Χάρη στην αναβάθμιση αυτή, η ισχύς αναμένεται να σκαρφαλώσει από τους 400 ίππους της «τρέχουσας» Macan Turbo στους 440. Αξίζει να προσθέσουμε πως εκδόσεις ντίζελ δεν προβλέπεται να δουν το φως της δημοσιότητες, ούτε και υβριδικές στο άμεσο, αν μη τι άλλο, μέλλον. Από εκεί και πέρα, η Porsche αναμένεται να προχωρήσει σε αναβαθμίσεις στην ανάρτηση, πολλά μέρη της οποίας θα χρησιμοποιούν ως πρώτη ύλη το αλουμίνιο ούτως ώστε να περιοριστεί το βάρος τους. Διορθωτικές κινήσεις θα γίνουν και στο σύστημα διευθυνσης, αλλά και στα φρένα, που αμφότερα θα εξασφαλίζουν ακόμα καλύτερη αίσθηση στη σβέλτη οδήγηση στην άσφαλτο.
Αλλαγές αναμένονται και στην καμπίνα του αυτοκινήτου, με έμφαση στα συστήματα υποβοήθησης της οδήγησης καθώς και σε εκείνα που αφορούν στο αναβαθμισμένο infotainment. Πιο συγκεκριμένα, οι έως τώρα πληροφορίες κάνουν λόγο για την παρουσία ενός ζεύγους οθονών αφής με διαγώνιο 7 ίντσες εμπρός από το οπτικό πεδίο του οδηγού, που θα συνδυάζονται με μία ακόμα (12,3 ιντσών), η οποία αποτελεί τμήμα του συστήματος Porsche Communication Management και θα εδράζεται ψηλά στην κεντρική κονσόλα. Επί της ουσίας, το σύστημα, το οποίο ενσωματώνει την υπομονάδα Porsche Connect, δεν θα διαφέρει σημαντικά σε φιλοσοφία αλλά και λειτουργίες σε σχέση με εκείνο που γνωρίσαμε στην Panamera.