Ο διευθυντής του M Division της BMW, Frank Van Meel, αποκάλυψε πρόσφατα ότι τα μοντέλα M με κίνηση στους εμπρός τροχούς είναι μια πρόκληση για τη βαυαρική αυτοκινητοβιομηχανία, ωστόσο, φαίνεται να υπάρχουν αρκετά στα μελλοντικά σχέδια που αφορούν εκδόσεις Μ, λόγω της αλλαγής της αρχιτεκτονικής των αυτοκινήτων, όπως αναφέρει στο άρθρο του στο newsauto.gr ο Γιάννης Τσιρογιάννης.
Μιλώντας στο CarAdvice.com.au στο λανσάρισμα της M5 Competition στην Ισπανία, ο Van Meel είπε ότι “όλα τα οχήματα M θα ηλεκτροδοτηθούν μέχρι το τέλος της επόμενης δεκαετίας. Αυτό πρόκειται να συμβεί βήμα-βήμα. Τα ηλεκτρικά μοντέλα σήμερα είναι αρκετά βαριά και για εμάς ως εταιρεία μηχανοκίνητου αθλητισμού εκτός των άλλων, το συνολικό βάρος του οχήματος και η αναλογία ισχύος/βάρους είναι το κλειδί “, πρόσθεσε ο Van Meel.
Δεν μπορούσαμε να συμφωνήσουμε περισσότερο. Ο χρόνος θα πρέπει να είναι τέλειος και η επόμενη δεκαετία θα είναι η καλύτερη στιγμή για να αναπτυχθεί η ηλεκτροκίνηση των αυτοκινήτων Μ, σύμφωνα με το newsauto.gr.
Η BMW βρίσκεται στην πραγματικότητα στην πορεία της προς την ηλεκτροκίνηση, προσδοκώντας ότι το 25 % της μάρκας θα έχει ηλεκτρικούς κινητήρες μέχρι το 2025. Ο Van Meel δεν φοβάται την ηλεκτροκίνηση. Η πεποίθησή του είναι πως η οδήγηση των αυτοκινήτων M θα εξακολουθήσει να προσφέρει συγκινήσεις. Όπως το έθεσε, δεν νοιάζεται αν ένα M3 θα τροφοδοτηθεί από ρεύμα. Το μόνο που θέλει είναι το M3 να συνεχίσει να οδηγείται δυναμικά όπως συμβαίνει σήμερα. Ο βασικός στόχος δεν είναι τόσο τα συστατικά της τεχνολογίας, αλλά το αποτέλεσμα. Μετρά περισσότερο η φιλοσοφία…”, κατέληξε.