Στην πέμπτη και τελευταία προγραμματισμένη απόπειρα της Honda για κατάρριψη του ρεκόρ ταχύτερου γύρου σε ευρωπαϊκή πίστα στην κατηγορία των προσθιοκίνητων μοντέλων, η ιαπωνική εταιρεία κατάφερε να «γράψει» με το νέο Civic Type R χρόνο 2 λεπτών και 10.19 δλ. στην πίστα του Hungaroring στην Ουγγαρία, όπως αναφέρει το 4troxoi.gr.

Πίσω από το τιμόνι του 5θυρου ιαπωνικού «χάτς» των 320 ίππων βρέθηκε για την περίσταση ο Παγκόσμιος Πρωταθλητής της Formula 1 και οδηγός της εταιρείας στους αγώνες της κατηγορίας Super GT, Jenson Button. Όπως δήλωσε ο Βρετανός πιλότος, η συγκεκριμένη επίδοση έχει ιδιαίτερη σημασία για τον ίδιο, καθώς στην ουγγρική πίστα κέρδισε το 2006 την πρώτη του νίκη σε GP για λογαριασμό της Honda.

«Το πρώτο πράγμα που παρατήρησα όταν έφυγα από τα pit ήταν το πόσο ουδέτερο ήταν το αυτοκίνητο. Προέρχομαι από ένα χώρο που δεν είναι επικεντρωμένο στα αυτοκίνητα με κίνηση στους εμπρός τροχούς, γι 'αυτό ήταν πολύ διαφορετικό για μένα. Όμως, επειδή το Type R είναι τόσο ισορροπημένο, ήταν αμέσως πολύ απολαυστικό», δήλωσε ο Jenson Button.

Και συμπλήρωσε:

«Το πράγμα που με εξέπληξε περισσότερο είναι πόσο αργά μπορεί κανείς να φρενάρει. Το χειροκίνητο κιβώτιο λειτουργεί πολύ καλά. Τα περισσότερα αυτοκίνητα αυτές τις μέρες δεν παράγονται με χειροκίνητο κιβώτιο, οπότε είναι ωραίο να έχει κανείς αυτή την αίσθηση. Μ’ ένα χειροκίνητο κιβώτιο αισθάνεται κανείς πολύ πιο συνδεδεμένος με το αυτοκίνητο».

Μέσα στη χρονιά που διανύουμε, η ιαπωνική εταιρεία είχε σημειώσει αντίστοιχα ρεκόρ ταχύτερου γύρου στην κατηγορία των προσθιοκίνητων μοντέλων ευρείας παραγωγής στις πίστες του Estoril στην Πορτογαλία με οδηγό τον Tiago Monteiro (2:01.84), του Silverstone στη Μ. Βρετανία με τον οδηγό-θρύλο του BTCC, Mat Neal (2:31.32), του Spa του Βελγίου με οδηγό τον Betrand Baguette (2:53.72) καθώς και στο Magny Cours της Γαλλίας με οδηγό τον Esteban Guerrieri (2:01.15).

Θυμίζουμε ότι τον Απρίλιο του 2017, το Honda Civic Type R κατέρριψε το σχετικό ρεκόρ στο Nurburgring Nordschleife με χρόνο 7 λεπτών και 43.80 δλ.