Το πολυτελές μοντέλο από το Gaydon σε ότι αφορά το σχεδιαστικό κομμάτι μοιάζει σε μεγάλο βαθμό με το πρωτότυπο DBX, που είχε παρουσιαστεί το 2015 στην Έκθεση της Γενεύης, με κάποια σχεδιαστικά στοιχεία να διατηρούνται και κάποια άλλα όχι, όπως αναφέρει το newsauto.gr.
Για παράδειγμα η DBX διέθετε δύο πόρτες ενώ η Varekai αναμένεται να έχει τέσσερις, ενώ αλλαγές υπάρχουν και στην αφαίρεση της οροφής με την έντονη κλίση. Ήδη μία ολιγομελής ομάδα από ενδιαφερόμενους αγοραστές του νέου μοντέλου έχουν δει από κοντά την τελική μορφή του.
Ο Sproule δήλωσε περί αυτού: «Ήδη γνωρίζουμε την τελική σχεδιαστική φόρμα της Vakerai. Πλέον δουλεύουμε για να παρουσιάσουμε τα πρωτότυπα μοντέλα».
Μία σημαντική διαφορά της Vakerai σε σχέση με την DBX αφορά τα μηχανικά μέρη και ιδιαίτερα τον κινητήρα. Ενώ το πρωτότυπο μοντέλο διέθετε τέσσερις ηλεκτροκινητήρες (έκαστος σε κάθε τροχό) που έδιναν μία μορφή τετρακίνησης, το μοντέλο παραγωγής, σύμφωνα με Αντιπρόεδρο της Aston Martin θα διαθέτει αποκλειστικά κινητήρα εσωτερικής καύσης, τουλάχιστον για αρχή. «Εάν κοιτάξετε την στρατηγική μας, θα παρατηρήσετε ότι μέχρι τα μέσα της επόμενης δεκαετίας, θα διαθέτουμε αρκετά υβριδικής τεχνολογίας, αλλά και ηλεκτρικά μοντέλα, όπως την Rapide από το 2019 και τη Lagonda από το 2021». Η Aston Martin Vakerai θα κατασκευάζεται στο νέο εργοστάσιο της εταιρείας, στην περιοχή του St. Athan, το οποίο βρίσκεται λίγο πριν την ολοκλήρωσή του.