Ως σύμβολο, το FΙΑΤ Punto έπεσε σχεδόν ταυτόχρονα με τον Sergio Marchionne, το χαρισματικό αφεντικό της FCA, σύμφωνα με το drive.gr.
Με παραγωγή που εκτάθηκε σε τρεις γενιές, το Punto αφαιρέθηκε από τον κατάλογο της FIAT και το τελευταίο κομμάτι του μόλις άφησε πίσω του τις γραμμές παραγωγής του εργοστασίου στο Melfi, όπου κατασκευαζόταν για περίπου είκοσι χρόνια -τα πρώτα μοντέλα κατασκευάστηκαν αλλού. Η τρίτη και τελευταία γενιά, που λανσαρίστηκε το 2005, ήταν συνώνυμη με τη μεγάλη αναταραχή της FIAT.
H εταιρεία κατάφερε να γοητεύσει την ευρωπαϊκή πελατεία με τις δύο πρώτες γενιές με αυτή την πολύ κάθετη πίσω πόρτα, προκειμένου να βελτιώσει το χώρο στο πορτμπαγκάζ. Το Punto 3 υιοθέτησε πολύ πιο στρογγυλεμένες φόρμες και πιο γλυκές καμπύλες, ενώ οι συνεχείς αλλαγές στην ονομασία (Grande Punto, Punto Evo, Punto) έδιωξαν κάποιους από τους αγοραστές που ήταν όλο και πιο συνηθισμένοι σε γρήγορους κύκλους ανανέωσης στον ανταγωνισμό.
Έτσι, τα δυνατά ονόματα της κατηγορίας όπως τα Volkswagen Polo, Ford Fiesta, Peugeot 208, Peugeot 208, είχαν να αντιμετωπίσουν ένα αυτοκίνητο που είχε την ατυχία να πέσει μέσα στη περίοδο κατά την οποία η FCA επένδυε ισχυρά στις ΗΠΑ και ελάχιστα στη FIAT ή στην Alfa Romeo. Κι αν η δεύτερη κατάφερε με κάποιο τρόπο να ξαναπάρει εμπρός, η πρώτη παραμένει στην αίθουσα αναμονής για νέο αίμα…