Οι 4κύλινδρες εκδόσεις παραμένουν στο πρόγραμμα. Και ιδού η απόδειξη. Το νέο A7 40 TDI με 2.0 TDI κατεβάζει την τιμή εισόδου στην γκάμα του μοντέλου, όπως διαβάζουμε στο drive.gr.
Με την ονομασία A7 40 TDI, σύμφωνα με την καινούργια ονοματολογία της εταιρείας, η έκδοση φορά ένα 4κύλινδρο, δίλιτρο μοτέρ TDI με 204 άλογα. Στην Ευρώπη θα έχει την τιμητική του στους εταιρικούς στόλους, καθώς οι εκπομπές CO2 κυμαίνονται από 122 έως 127 g/km. Να σημειώσουμε ότι το συγκεκριμένο μοτέρ αφορά A7 μόνο με εμπρός κίνηση.
Το Α7 40 TDI αποτελεί ένα ελαφρύ υβριδικό πακέτο, όπως και οι εκδόσεις V6, αλλά η μπαταρία του είναι 12βολτη αντί των 48V των 6κύλινδρων μοντέλων. Να θυμίσουμε ότι αυτή η μπαταρία χρησιμεύει για να αποθηκεύσει λίγη ενέργεια που ανακτάται από το φρενάρισμα, ειδικά, για να την αναδιανείμει, εξοικονομώντας έτσι λίγο καύσιμο.
Η τιμή για το A7 40 TDI δεν ανακοινώθηκε ακόμη από την ελληνική αντιπροσωπεία, κάτι που αναμένουμε από τον Σεπτέμβριο. Πάντως, ως εκτίμηση, υπολογίζουμε να είναι περίπου 15 χιλιάδες λιγότερα από τα €88.100 που στοιχίζει το A7 Sportback 50 TDI quattro Tiptronic. Τιμή που θα φέρει την είσοδο στην γκάμα του A7 Sportback σε χαμηλό 70άρι.