Tο πρόγραμμα εξέλιξης της ηλεκτρικής Porsche Taycan βρίσκεται αυτή τη στιγμή στο απόγειό του, μιας και η γερμανική εταιρεία από το Zuffenhausen θέλει να πραγματοποιήσει το επίσημο εμπορικό ντεμπούτο του πρώτου αμιγώς ηλεκτρικού αυτοκινήτου της μέσα στην επόμενη χρονιά, όπως γράφει το 4troxoi.gr
Για το λόγο αυτό, ο αντίπαλος του Tesla Model S υποβάλλεται αυτή την περίοδο σε εξαντλητικές δοκιμές που, ελέω καιρού, περιλαμβάνουν και το γνώριμο πεδίο δοκιμών της πίστας του Nurburgring, όπως και εσείς μπορείτε να δείτε στο σχετικό βίντεο που ακολουθεί.
Σύμφωνα με τον υφιστάμενο σχεδιασμό της εταιρείας, η Porsche στοχεύει να είναι ο πρώτος κατασκευαστής αυτοκινήτων της Γερμανίας που θα «ενστερνιστεί» το δόγμα της ηλεκτροκίνησης. Για το λόγο αυτό, οι ιθύνοντες της προσδοκούν με χρονικό ορίζοντα το 2025 οι ετήσιες πωλήσεις τους να είναι μοιρασμένες σε ποσοστό 50/50 ανάμεσα στα αυτοκίνητα που θα κινούνται από θερμικούς ή/και ηλεκτρικούς κινητήρες, σύμφωνα με το 4troxoi.gr.
Τι σημαίνει αυτό πρακτικά; Με δεδομένο το γεγονός ότι αυτή τη στιγμή η Porsche πουλά περί τα 250.000 αυτοκίνητα το χρόνο, στόχος είναι το 2025 τα 125.000 αυτά να είναι βενζινοκίνητα, με τα υπόλοιπα 125.000 να «σπάνε» σε περισσότερα από 60.000 plug-in υβριδικά και σχεδόν 60.000 αμιγώς ηλεκτρικά μοντέλα.
Η νέα Taycan θα βασίζεται σε μια ολοκαίνουργια πλατφόρμα, η οποία είναι γνωστή στο «εσωτερικό» της γερμανικής εταιρείας με την ονομασία J1. Χάρη στη «μελετημένη» της αρχιτεκτονική, οι μπαταρίες θα είναι τοποθετημένες στο δάπεδο με τρόπο που θα εξασφαλίζουν πολύ χαμηλό κέντρο βάρους, κάτι που θα δώσει στους μηχανικούς της γερμανικής εταιρείας τη δυνατότητα να υιοθετήσουν πιο «ήπιες» ρυθμίσεις στην ανάρτηση ούτως ώστε η Taycan, ο αντίπαλος, με άλλα λόγια, του Tesla Model S, να διαθέτει τον απαιτούμενο σπορ χαρακτήρα.
Η νέα Taycan κινείται από δύο στο σύνολο «συγχρονισμένους» ηλεκτροκινητήρες, όπως επισήμως ανακοινώθηκε, που συνδυαστικά θα αποδίδουν πάνω από 600 ίππους. Οι έως τώρα υπολογισμοί των Γερμανών κάνουν λόγο πως οι εν λόγω μονάδες ισχύος θα εξασφαλίζουν «0-100» σε χρόνο κάτω των 3,5 δλ. και «0-200» σε λιγότερο από 12 δλ. Οι μπαταρίες ιόντων λιθίου, στις οποίες και θα αποθηκεύεται η ενέργεια που θα «εισπράττουν» τα δύο ηλεκτρο-μοτέρ, έχουν βέλτιστο εύρος λειτουργίας τους 20 με 40 βαθμούς Κελσίου εξασφαλίζοντας στις συνθήκες αυτές αυτονομία άνω των 500 χλμ.