Ο Kyung Soo Lee δήλωσε ότι «είχαμε μόλις μια συνάντηση μεταξύ μας προκειμένου να εξετάσουμε το σχέδιο» το οποίο είναι να «ξεκινήσει το συγκεκριμένο μοντέλο στην αγορά των ΗΠΑ το 2020», όπως αναφέρει το newsauto.gr.
Περισσότερες πληροφορίες δεν διέρρευσαν, αλλά η δημοσίευση αναφέρει ότι η εταιρεία εργάζεται σε τελικό στάδιο στην εξέλιξη του ημιφορτηγού.
Ενώ παραμένουν πολλές απορίες, φαίνεται ότι το μοντέλο παραγωγής θα ακολουθήσει τα βήματα του πρωτότυπου θα πρόκειται για ένα όχημα lifestyle όπως το Honda Ridgeline, σύμφωνα με το newsauto.gr
Στο πλαίσιο αυτής της προσπάθειας, το ημιφορτηγό θα βασίζεται σε μια πλατφόρμα crossover αντί για ένα ξεχωριστό πλαίσιο τύπου σκάλας. Αυτό θα πρέπει να εξοικονομήσει κόστος εξέλιξης και να προσδώσει στο Santa Cruz μια πιο ασφάλτινη προσέγγιση. Ενώ το πρωτότυπο φορούσε κινητήρα diesel, δεν αναμένεται να δώσει το παρών και στο μοντέλο παραγωγής. Αντ ‘αυτού, ίσως να υπάρξει ένας υπερτροφοδοτούμενος 4κύλινδρος κινητήρας 1,6 λίτρων ή ο ατμοσφαιρικός 2.4. Ο μεγαλύτερος κινητήρας παράγει 187 ίππους και ροπή 241 Nm στο Sonata, ενώ η υπερτροφοδοτούμενη μονάδα αναπτύσσει 203 ίππους και 266 Nm ροπής στο Elantra Sport.
Η σχεδίαση του Santa Cruz θα αντικατοπτρίζει τα σύγχρονα crossover αντί για τα παραδοσιακά pick up. Παραμένει ασαφές πόσο από το styling του πρωτότυπου θα μεταφερθεί αμιγώς, ωστόσο η αισθητική εξακολουθεί να φαίνεται μοντέρνα σχεδόν τέσσερα χρόνια μετά. Ένα από τα πιο ενδιαφέροντα στοιχεία της δημοσίευσης είναι πως η πρόταση της Hyundai στοχεύει σε καταναλωτές ηλικίας κάτω των 30 ετών. Για να βοηθήσει τους αγοραστές αυτούς, η Hyundai θα διατηρήσει τις τιμές προσιτές.