Ξεκινώντας από τον τομέα της αισθητικής, στο εμπρόσθιο τμήμα συναντούμε τον ελαφρώς ανασχεδιασμένο προφυλακτήρα και τα νέα σώματα full led που υπόσχονται καλύτερες συνθήκες φωτισμού έως και 20%, σύμφωνα με το newsauto.gr.
Παρόμοιες αλλαγές εντοπίζονται και στο πίσω μέρος του αυτοκινήτου. Περνώντας στην καμπίνα του crossover της Fiat βρίσκουμε το νέο τιμόνι και την πλήρως ανασχεδιασμένο πίνακα οργάνων. Επίσης, έχει αναβαθμιστεί και το σύστημα πολυμέσων UconnectTM με την οθόνη αφής των 7 ιντσών.
Οι Ιταλοί έχουν τοποθετήσει νέες επενδύσεις σε πόρτες και καθίσματα με τις επιλογές εξατομίκευσης να περιλαμβάνουν νέα στοιχεία. Στον πεδίο της τεχνολογίας, η αναβάθμιση του μοντέλου περιλαμβάνει νέα στοιχεία στο εξοπλισμό όπως το ενεργό cruise control, το σύστημα αυτόματου φρεναρίσματος και πολλά άλλα.
Οι μεγαλύτερες αλλαγές του ανανεωμένου 500Χ εντοπίζονται στην γκάμα των μηχανικών του συνόλων, η οποία αποκτά νέους κινητήρες τεχνολογίας Euro 6/D-TEMP.
Στις επιλογές βενζίνης βρίσκουμε πλέον τα νέα τούρμπο μοτέρ του FCA Group. Ο 1.000άρης 3κύλινδρος αποδίδει 120 ίππους & 190 nm ροπής (συνδυάζεται με 6άρι χειροκίνητο κιβώτιο), ενώ ο ισχυρότερος 1,3 τούρμπο έχει 150 άλογα & 270 Nm ροπής (6άρι αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη και κίνηση στους εμπρός τροχούς). Και στις δύο περιπτώσεις η Fiat εγγυάται χαμηλά επίπεδα θορύβου και κατανάλωσης. Επίσης, διαθέσιμος είναι-και πάλι-ο 1.600άρης ατμοσφαιρικός βενζινοκινητήρας των 110 ίππων.
Στο πεδίο του ντίζελ τώρα, η γκάμα ξεκινά με τον 1.300 ΜultiJet II των 95 ίππων και συμπληρώνεται με τους 1,6 & 2,0, με 120 και 150 ίππους αντίστοιχα (στην τελευταία ισχυρότερη πετρελαιοκίνητη version το μοντέλο είναι διαθέσιμο με 4κίνηση και 9άρι αυτόματο κιβώτιο). Το λανσάρισμα του μοντέλου στην ευρωπαϊκή αγορά θα ξεκινήσει από το Φθινόπωρο.