Από τότε δηλαδή που η Fiat μπήκε στο χορό των compact crossover με το φιγουράτο 500X. Σήμερα μετά τον κυκεώνα επιλογών στην κλάση, αποφασίζει να δει εκ νέου ζεστά το θέμα, εκσυγχρονίζοντας το ημίψηλο “μπιζού”. Το εφοδιάζει πλέον με υπερσύγχρονους υπερτροφοδοτούμενους βενζινοκινητήρες μικρής χωρητικότητας, όπως αναφέρει το newsauto.gr
Στο επίπεδο της αισθητικής δεν χρειάστηκε να επέμβει δραστικά. Να σας θυμίσω πως προ ανανέωσης το 500X αποτέλεσε μια ισχυρή φυσιογνωμία στο δρόμο αναδύοντας ένα πρωτόγνωρα premium χαρακτήρα εντός κι εκτός. Πόσο μάλλον τώρα όπου η κομψότητα πήγε ένα βήμα παραπέρα συνολικά. Εξωτερικά λοιπόν έχουμε έναν ελαφρώς ανασχεδιασμένο προφυλακτήρα και νέα φωτιστικά σώματα full led τα οποία δικαιολογημένα υπόσχονται ευκρινέστερο φωτισμό μέχρι και 20% παρακαλώ. Κατά τα άλλα, η εξελικτική διαδικασία συνεχίστηκε και πίσω με την όλη φιλοσοφία να ακολουθεί την ανανέωση του μικρού αδελφού του 500.
Η ώρα της επιβίβασης υπερθεματίζει τον σχεδόν πολυτελή χαρακτήρα τον οποίο δύσκολα θα συναντήσεις σε κάποιο άλλο εκπρόσωπο της συγκεκριμένης κατηγορίας. Εδώ λοιπόν θα αντικρίσετε νέο τιμόνι και ένα πλήρως ανασχεδιασμένο πίνακα οργάνων. Αναβαθμισμένο παρουσιάζεται και το σύστημα πολυμέσων UconnectTM το οποίο επιστρατεύει πλέον οθόνη αφής 7 ιντσών. Είναι δεδομένο πως στο εσωτερικό του ανανεωμένου 500X νιώθεις προύχοντας, λες και εισήλθες σε κάποιο αρκετά ακριβότερο και μεγαλύτερο συγκριτικά αυτοκίνητο. Σε αυτή την κατεύθυνση σε οδηγούν εκτός των άλλων και οι νέες επενδύσεις σε πόρτες και καθίσματα με κύριο χαρακτηριστικό για άλλη μια φορά τις πολλές επιλογές εξατομίκευσης, σύμφωνα με το newsauto.gr.
Αναβάθμιση χωρίς τεχνολογικό υπόβαθρο είναι σουβλάκι χωρίς κρεμύδι, οπότε σημειώστε μεταξύ άλλων το νέο ενεργό cruise control, το σύστημα αυτόματου φρεναρίσματος όπως και αρκετά άλλα ηλεκτρονικά καλούδια υποβοήθησης του οδηγού. Πέρα όμως κι από τις πολύτιμες προσθήκες σε επίπεδο εξοπλισμού, η σημαντικότερη κίνηση της Fiat αφορά στην τοποθέτηση νέων κινητήρων με πρόσημο Euro 6/D-TEMP.
Στο πεδίο της βενζίνης που ολοένα παίρνει τα πάνω της, δεσπόζει ο νέος 1.0 3κύλινδρος τούρμπο με ισχύ 120 ίππους και ροπή 190 Nm ο οποίος συνδυάζεται με 6άρι χειροκίνητο κιβώτιο. Πιο πάνω συναντάμε τον ισχυρότερο 4κύλινδρο 1.3 επίσης τούρμπο με απόδοση 150 ίππους και 270 Nm ροπής (με 6άρι αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη μάλιστα και κίνηση στους εμπρός τροχούς). Στη γκάμα το παρόν δίνει εκ νέου ο 1.6 ατμοσφαιρικός βενζινοκινητήρας των 110 ίππων. Στους ντίζελ η γκάμα περιλαμβάνει τον 1.3 ΜultiJet II με 95 ίππους ο οποίος πλαισιώνεται από τους 1.6 και 2.0, με ονομαστική ισχύ 120 και 150 ίππους αντίστοιχα (η τελευταία είναι διαθέσιμη με τετρακίνηση και αυτόματο κιβώτιο εννέα σχέσεων).
Στον ιταλικό ασφαλτοτάπητα και στη σύντομη επαφή που είχαμε με το αναβαθμισμένο 500X, διαπιστώσαμε άμεσα πως τα νέα κινητήρια σύνολα βενζίνης (υπόσχονται χαμηλή κατανάλωση και μείωση των εκπομπών ρύπων) έχουν εκπολιτίσει περαιτέρω το προφίλ του εκλεπτυσμένου crossover, προσδίδοντας ουσιαστικά ακόμη περισσότερη έμφαση στις άνετες και χλιδάτες μετακινήσεις εντός και εκτός των τειχών. Το τράβηγμα τους από χαμηλό εύρος στροφών και η εν γένει ελαστικότητα είναι ικανά να περιορίσουν αισθητά τις αλλαγές σχέσεων. Σε επίπεδο επιδόσεων τα πράγματα είναι σαφώς καλύτερα από πριν με λιγότερο μάλιστα παραγόμενο θόρυβο. Το ανανεωμένο 500X θα βρίσκεται στις εκθέσεις της Fiat στη χώρα μας από τα τέλη του μήνα, σε τιμές που θα ξεκινούν από τις 16.900 ευρώ για την έκδοση με τον 1.600άρη ατμοσφαιρικό κινητήρα & τις 19.000 ευρώ για την version με τον 1.000άρη 3κύλινδρο των 120 ίππων. Σημειώστε, επίσης, ο νέος 1.3000άρης τούρμπο θα βρίσκεται στην ελληνική αγορά τον Νοέμβριο. Μείνετε συντονισμένοι…