Οι πιο σημαντικές αλλαγές της νέας επιλογής του Yaris αφορούν στη νέα ανάρτηση που διαθέτει, με ελατήρια επιδόσεων της Sachs, ίδια με αυτά του Yaris GRMN, ενώ υπάρχει και μια νέα μπάρα θόλων για βελτίωση της ακαμψίας, όπως αναφέρει ο Σπύρος Χώτος στο newsauto.gr.
Μειωμένη κατά 11 χλστ. είναι η απόσταση από το έδαφος, ενώ λόγω και των μεγαλύτερων τροχών (με μαύρες ζάντες 17 ιντσών και ελαστικά επιδόσεων Bridgeston Potenza RE50) η απόσταση μεταξύ του τροχού και του αμαξώματος έχει μειωθεί κατά 18 χλστ.
Αξίζει να σημειωθεί ότι το βάρος του νέου μοντέλου έχει μειωθεί κατά 5 κιλά παρά τις έξτρα προσθήκες, λόγω μεταξύ άλλων και της αφαίρεσης κάποιων στοιχείων εξοπλισμού, σύμφωνα με το ίδιο άρθρο στο newsauto.gr.
Το νέο Toyota Yaris GR Sport διαθέτει επίσης και μια σειρά από αλλαγές στο αμάξωμά του, όπως είναι η μαύρη εμπρόσθια γρίλια και τα ίδιας απόχρωσης καπάκια καθρεπτών και επενδύσεις των προβολέων ομίχλης, η επίσης μαύρη οροφή, τα σκουρόχρωμα φώτα και τα πίσω φιμέ τζάμια. Κόκκινα αυτοκόλλητα για το αμάξωμα προσφέρονται επίσης προαιρετικά.
Στο εσωτερικό, το νέο σπορτίφ Yaris έρχεται με πιο σπορ καθίσματα που έχουν επενδύσεις σε suede, τα οποία διαθέτουν λευκές ραφές και αντίστοιχου χρώματος πλαϊνά. Το τιμόνι είναι μικρότερο σε διάμετρο και με πολλά κοινά με το Toyota GT 86.
Στο μηχανικό κομμάτι, η Toyota συνοδεύει αποκλειστικά το νέο Yaris GR Sport με το υβριδικό σύστημα κίνησης HSD, που συνδυάζει έναν 1.500άρη κινητήρα βενζίνης με έναν ηλεκτροκινητήρα. Το κιβώτιο είναι αυτόματο CVT και η συνδυαστική απόδοση αγγίζει τους 100 ίππους.
Η επίσημη πρώτη του νέου Toyota Yaris GR Sport θα γίνει στην Έκθεση Αυτοκινήτου του Παρισιού στις αρχές του Οκτώβρη, ώστε στη συνέχεια να ξεκινήσει το λανσάρισμά του στις αγορές της Ευρώπης.