Για τη συγκεκριμένη μετατροπή, όλα ξεκινούν από το κινητήρα και το σύστημα μετάδοσης, με τον δίλιτρο turbo diesel της Audi, να δίνει τη θέση του στον ατμοσφαιρικό V8 FSi των 4,2 λίτρων της γερμανικής εταιρίας, όπως γράφει ο Θοδωρής Ξύδης στο newsauto.gr.
Η μετάδοση είναι πλέον αυτόματη ενώ η ισχύς φτάνει σε όλους τους τροχούς και όχι μόνο στους μπροστινούς. Μικρή βελτίωση δέχτηκε και το ίδιο το μοτέρ με εξάτμιση της Armytrix, χωρίς να αναφέρονται περαιτέρω αλλαγές σε αυτό τον τομέα, με τον ήχο φυσικά να συναρπάζει.
Την δυναμική συμπεριφορά του εξαιρετικού project φροντίζουν η ανάρτηση της D2Racing η οποία μπορεί να αλλάζει το ύψος αλλά και την σκληρότητά της, ενώ τα φρένα προέρχονται από Audi TT RS. Οι διαιρούμενες σφυρήλατες ζάντες της BcForged έχουν φτιαχτεί ειδικά για την περίσταση, όπωε και το εμπρός σπόιλερ.
Τα αυτοκίνητα που συμμετέχουν στο γερμανικό πρωτάθλημα τουρισμού DTM, ήταν εκείνα που έδωσαν την έμπνευση για το εξωτερικό αυτού του A4 με το τελικό αποτέλεσμα να είναι εντυπωσιακό και ολοκληρωμένο. Η “μετάλλαξη” περιλαμβάνει bodykit από ανθρακονήματα, με φαρδύτερους κατά πέντε εκατοστά προφυλακτήρες εμπρός και πίσω, διαχύτη αλλά μεγάλη αεροτομή στο πίσω μέρος από το ίδιο υλικό, ενώ νέο είναι το σπόιλερ μπροστά από ABS.
Μετά από τόση δουλειά στο εξωτερικό, η καμπίνα του αυτοκινήτου απλά δεν θα μπορούσε να αφεθεί στην τύχη της. Έτσι ο ιδιοκτήτης αυτού του Α4 πήρε την καμπίνα από ένα S4 την οποία και τροποποίησε κατάλληλα στα δικά του γούστα, με τα κυψελοειδή μοτίβα των επενδύσεων σε καθίσματα και πόρτες να αποτελούν το κερασάκι στην τούρτα. Το θέλετε και εσείς όσο και εμείς;