Το πρωτότυπο με το 4λιτρο bi-turbo V8 που συνδυάζεται με ηλεκτρονικητήρα και αποδίδει 805 ίππους, ήταν στην ουσία η 4θυρη GT Coupe που προωθήθηκε στην παραγωγή- δυστυχώς όμως χωρίς το συγκεκριμένο μοτέρ, όπως αναφέρει το newsauto.gr.

Το μηχανικό σύνολο σύμφωνα με τις πληροφορίες της εταιρείας, θα παραχθεί κάποια στιγμή στο μέλλον και θα μας συναρπάσει με την απόδοση και τις επιδόσεις που θα προσφέρει σε κάποιο άλλο μοντέλο.

Χωρίς περεταίρω πληροφορίες αναφορικά με το χρόνο της παρουσίασης ή το είδος του αυτοκινήτου που θα έχει το συγκεκριμένο μοτέρ, ο Tobias Moers, επικεφαλής επιβεβαίωσε πως οι μηχανικοί της εταιρείας προς το παρόν εργάζονται πάνω στην εξέλιξη του συγκεκριμένου συνόλου για να φτάσει στην παραγωγή. Η AMG θα παράγει τις δικές της συστοιχίες για την εφαρμογή του υβριδικού συστήματος και έτσι το σύνολο θα έχει ολόκληρο τη σφραγίδα της AMG.