Ακόμα δεν υπάρχουν επίσημα στοιχεία σχετικά με την εικόνα και τις προδιαγραφές της νέας F-type όμως αυτό δεν έχει εμποδίσει την δημιουργία ψηφιακών απεικονίσεων που μας δίνουν μια πρόγευση σχετικά με την εικόνα που μπορεί να έχει το νέο μοντέλο, όπως διαβάζουμε στο newsauto.gr.
Ένα από τα βασικά χαρακτηριστικά αναμένεται να είναι οι μεγαλύτερες διαστάσεις τόσο του αμαξώματος όσο και του χώρου αποσκευών καθώς στόχος είναι ένα πραγματικά 2+2 sports car. Όπως και στην παρούσα γενιά η F-type θα παράγεται τόσο σε coupe όσο και σε roadster έκδοση καθώς και οι δύο έχουν ένα αρκετά σεβαστό σε αριθμό κοινό.
Στόχος της νέας F-type θα είναι ξεκάθαρα η 911 και αυτός είναι ένας από τους βασικούς στόχους που αποφασίστηκε η μετάβαση από ένα αυστηρά διθέσιο αμάξωμα σε ένα 2+2. Η αυξημένη ευχρηστία θα συνοδεύεται και από μια συνολική αναβάθμιση του χαρακτήρα της F-type που μέχρι σήμερα ουσιαστικά τοποθετούνταν ανάμεσα στις 718 Cayman/Boxster και την 911, σύμφωνα με το newsauto.gr.
Η πλατφόρμα στην οποία θα βασίζεται το νέο μοντέλο θα αποτελεί μια εξέλιξη της σημερινής PLA-D6a και θα έχει κατά κύριο λόγο αλουμινένια δομή ενώ θα είναι και σημαντικά ελαφρύτερη. Πάντως και η νέα γενιά θα συνεχίσει να έχει τον κινητήρα τοποθετημένο εμπρός. Σημαντική αλλαγή θα είναι και αυτή στον κινητήρα της κορυφαίας έκδοσης καθώς ο 5λιτρος υπερτροφοδοτούμενος V8 της Ford θα αντικατασταθεί από μια νέα μονάδα 4.4 twin-turbo V8 της BMW με ισχύ της τάξης των 560 ίππων. Φυσικά δίπλα σε αυτή θα συνεχίσουν να υπάρχουν και τα τετρακύλινδρα σύνολα της οικογένειας Ingenium που έχει εξελίξει η Jaguar.
Οι φήμες αναφέρουν πάντως πως υπάρχουν σενάρια και για μια αμιγώς ηλεκτρική F-type η οποία θα διαθέτει δύο ηλεκτροκινητήρες με την συνολική ισχύ να ξεπερνά τους 400 ίππους ενώ η μπαταρία θα έχει χωρητικότητα 100kWh. Ωστόσο ακόμα και αν τελικά πάρει το πράσινο φως, η συγκεκριμένη έκδοση δεν θα προκύψει πριν το 2023.