Το Nissan Qashqai ξαναπαίρνει αμπάριζα, ανανεώνοντας τα κύρια μηχανικά μέρη του, καθώς εισέρχεται στη δεύτερη φάση της καριέρας του, με την άφιξη της νέου βενζινοκίνητου μοτέρ τούρμπο 1,33 lt που εξελίχτηκε από από κοινού από τη Renault και τη Mercedes-Benz. Και τα δύο μέρη έχουν κάνει ήδη χρήση αυτού του κινητήρα (στο Renault Kadjar και στη Mercedes-Benz A-Class που δοκιμάσαμε), αλλά τώρα η χρήση του επεκτείνεται στη Συμμαχία, καθώς θα εφοδιάσει την γκάμα και του Qashqai. Να θυμίσουμε ότι το ευρωπαϊκό best seller κόμπακτ SUV ήδη κάνει ήδη χρήση του νέου κινητήρα ντίζελ dCi της γαλλοϊαπωνικού γκρουπ, σύμφωνα με το drive.gr.
Αυτός ο κινητήρας θα αντικαταστήσει τους 1.2 και 1.6 τούρμπο με τους 115 και 163 PS, διατιθέμενος σε δύο επίπεδα ισχύος: 140 και 160 PS. Έτσι, η βασική βενζινοκίνητη έκδοση κερδίζει 25 ίππους, αλλά η Nissan ανακοινώνει ότι έχει επωφεληθεί από την προηγμένη τεχνολογία και τις καινοτομίες της νέας μονάδας για να περιορίσει τις εκπομπές CO2 και την κατανάλωση.
Η Nissan λοιπόν με το νέο μοτέρ βελτιώνει τις επομπές διοξειδίου του άνθρακα, με τον κινητήρα 1,33 των 140 PS να μειώνει τις εκπομπές CO2 κατά 5 g/km, στα 124 g/km. Η έκδοση ισχύος των 160 PS είναι επίσης πιστοποιημένη στα 124 g/km, 10 g/km καλύτερα από τον κινητήρα 1.6 των 163 PS -το μοτέρ 1,33 είναι το ίδιο και τις δύο εκδόσεις ισχύος, με μόνες αλλαγές το προγραμματισμό και τη χαρτογράφηση.
Ο νέος κινητήρας θα συνεχίζει στη Nissan να ονομάζεται DiG-T, με τον ισχυρότερο κινητήρα να κάνει για πρώτη φορά χρήση αυτομάτου κιβωτίου επτά ταχυτήτων με διπλό συμπλέκτη. Κάτι που δεν ίσχυσε ποτέ στο απερχόμενο 1.600άρι Qashqai των 163 ίππων. Η έκδοση των 140 ίππων, εν τω μεταξύ, θα διατίθεται μόνο με χειροκίνητο 6άρι σασμάν. Κάτι που θα μπορούσε να αποτελέσει τροχοπέδη για ορισμένους αγοραστές, καθώς θα έχουν τέτοια επιλογή σε μοντέλα του ανταγωνισμού.
Η τιμή των νέων Nissan Qashqai 1.33 DiG-T δεν έχει ακόμη ανακοινωθεί, κάτι που αναμένεται να γίνει σύντομα.